Hoe is deze online eigenlijk? Geen zin om 32 pagina's lang topic door te lezen dus als iemand in een notendop even kan samenvatten
Heb wel zin in een online FPS. Deze is spotgoedkoop en las net dat de servers nog altijd goed vol zitten. Heb geen zin om 65 euro aan MW3 ofzo te geven dus misschien is deze wel leuk alternatief.
is zeker zijn geld waard. ik heb gekocht toen het 30€ kostte.
ik kan wel niet vergelijken met andere shooters maar heb voor ik em kocht eens gegoogled over verschil met cod. de meeste recensies waren ook (terecht) erg positief.
de plussen voor mij zijn :
dat je zowel in team als solo kan spelen.
vier classes: medic, engineer, assault en recon (=sniper) met specifieke wapens en kits. ik switch afhankelijk van de map waarin ik speel. je speelt ook anders naargelang de class.
veel en grote variatie aan maps: grote met heli's, kleine urbane omgevingen, sneeuw, desert, ...
je kan de omgeving echt helemaal aan flarden schieten. het ziet er soms niet uit op het eind van een spelletje. ook als assault heb je een grenade launcher onder je geweer hangen. dan kan je gewoon een gat in een gebouw schieten en erdoorheen gaan ipv eromheen.
herinner me van verschillen met cod dat er minder campers zijn wat blijkbaar een plaag is daar. hier heb je bijvoorbeeld ook bullet drop. het klonk ook dat dit minder een dumb-shooter is. vraagt wat meer behendigheid en tactiek. maar zoals ik zei, niet uit eigen ervaring (voor ik hier een cod fan op de tenen trap).
wat hier soms enerverend is is als de tegenstander je basis rapet. dan haakt iedereen af en bloedt het spel dood. gebeurt gelukkig niet zo vaak. ook irritant is als tegenstanders saigas enzo gebruiken, wapens waarmee ze je met één schot kunnen doden. maar alletwee absoluut geen reden om het niet te kopen.
het is een redelijk verslavend spel. eigenlijk het enige dat ik speel.
Laatst gewijzigd door t-o-o-b; 10 mei 2012 om 01:20
psn : t-o-o-b
Den T-o-o-b heeft het hier goed uitgelegd sé.
Ik heb al veel multiplayers gespeeld (praktisch alle COD-games, Killzone2,3.....) en ik vind deze nog steeds de beste.
Het belangrijkste vind ik dat je enorm goed kan samen werken (tactisch) om tot een goed einde te komen en dat er niet voor de K/d gegaan wordt maar echt om het spel te winnen. Een enorm verschil met COD-games.
Je kan ook in een sqd spelen waar je niemand kent en toch nog goed samenwerken .
Ik speel 'm nu vanaf de release en ik (samen met nog anderen van 9ls) zijn 'm nog lang niet beu.
Als je hem zou kopen zal je er zeker geen spijt van krijgen !!!
@ Wazipi,Toine & Rcsa-boy : ik heb me weer verdorie goeee geamuseerd mannen
@T-o-o-b : jammer van die slechte verbinding....
BC2 was de eerste Battlefield die ik speelde, maar ik ben direct verliefd geworden. Deze game is redelijk nadeloos in het begin, en je zal enkele dingen moeten leren. (Recoil, bullet drop, vehicles, enzoverder)
Maar dit is ook het fijne eraan. Ik herinner me dat ik samen met mijn beste vriend op de map Heavy Metal in een tank zaten, en hij schoot met zijn main cannon echt over 2 bergen een heli uit de lucht. Het geluk en geschreeuw dat je dan evenaart is gewoonweg fantastisch. Tevens is het snipen van de piloot in een rondvliegende helikoper ook een topper. Voeg daarbij de vele leuke en aangename elementen van BC2 en je hebt uren spelplezier.
Samen spelen maakt dit spel, en daarvoor zit je bij 9lives op de juiste plek.
Mss morgen is gaan aanschaffen dan. Kom toch in hasselt dus kleine moeite om eens in media markt binnen te gaan..
Zopas goeee geknald met Rsca-boy : K/D 52/30![]()
Ja hey zeg .... ik mag toch ook eens blij zijn hé....ik heb nog nooit(!!) zo'n K/D gehad,integendeel , meestal sta ik negatief .... tijdens het spelen let ik er ook niet op , ik ga altijd voor de objectives!
Ik heb gezegd dat de samenwerking om tot een goed einde te komen belangrijker is dan de K/D.Als de K/d dan goed meevalt is dat ook mooi meegenomen.
Laatst gewijzigd door Zwief; 12 mei 2012 om 22:13
Twas 16.99€ in de Mediamarkt trouwens. Heb em nog even laten liggen omdat ik hier voorlopig nog genoeg uit te spelen heb![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)