Pagina 28 van 37 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 406 t/m 420 van 549

Discussie: PES 2012

Member DeBo's schermafbeelding
    iTrader
    85 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janneman88 Bekijk bericht
    Online erger ik me nu al aan twee punten...

1. De snelheid is niet normaal. Ik kan aan die snelheid geen voetbalgame spelen merk ik. Het één hypernerveuze spel na het ander gehad.

2. Wanneer een tegenstander het spel verlaat gaat mijn disconnect-percentage omlaag. En dit heeft latere gevolgen. Op die manier is de fun er snel uit.

Offline daarentegen, heerlijke game.
    Wat bedoel je met de snelheid ... veel te traag , te snel ... ?
    psn: Rdob84

Member
    iTrader
    0

pes 2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the bros Bekijk bericht
    Je kan op deze versie online 2vs2 spelen (met 2 op dezelfde console). Gewoon snelle wedstrijd selecteren en dan 2vs2 klasssementswedstrijd pakken. Je kan ook zelf een ruimte maken en bij opties een gast (2de speler) toevoegen, enjoy !
    Maar is dat dan ranked. Krijg je dan punten bij je profiel als je wint of is dit alleen friendly?

Kan je 2vs2 spelen niet in quickmatch, maar met 4 personen die elke apart thuis op hun ps3 spelen RANKED, dus NIET FRIENDLY.
    Laatst gewijzigd door Brambo__; 14 oktober 2011 om 10:35

Member BCF-Gamer-23's schermafbeelding
    iTrader
    67 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeBo Bekijk bericht
    Te snel,offline zet ik het op -1 maar dat zal online niet gaan.
    Ik speel pes toch meer offline en fifa online.
    FC BRUGES-Ivan Perisic44
    My full hd ,panasonic txp42s10
    gow3 and uncharted 2 only possible on Playstation 3

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeBo Bekijk bericht
    Ik besef dat het ook met persoonlijke voorkeur te maken heeft maar het lijkt me online toch echt te snel.

Offline heb ik het op -1 staan. Online geeft het mij de indruk dubbel zo snel te zijn. Een rustig tactisch match'ke spelen zit er niet in dit jaar.

Maar ik ben vooral héél ontgoocheld dat je een straf krijgt wanneer de tegenpartij disconnect. Ik vraag me soms af of ze bij Konami effectief het spel testen op alle onderdelen.

Member DeBo's schermafbeelding
    iTrader
    85 (100%)
    Ik besef dat het ook met persoonlijke voorkeur te maken heeft maar het lijkt me online toch echt te snel.

Offline heb ik het op -1 staan. Online geeft het mij de indruk dubbel zo snel te zijn. Een rustig tactisch match'ke spelen zit er niet in dit jaar.

Maar ik ben vooral héél ontgoocheld dat je een straf krijgt wanneer de tegenpartij disconnect. Ik vraag me soms af of ze bij Konami effectief het spel testen op alle onderdelen.
    Het quitten is en blijft een groot probleem bij het online gedeelte ... enkel friendly's tegen mensen die je kent is dan ook het fijnste ... daarom dak elke keer een tournooike voorstel
    psn: Rdob84

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ik snap niet wat er bij Konami zo moeilijk is aan punten aftrekken van de persoon die quit. En in gevallen waar de connectie gewoon slecht is, geen strafpunten voor niemand.

Zoals ze het nu echter gedaan hebben is bijna de omgekeerde wereld.

Member the bros's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brambo__ Bekijk bericht
    Maar is dat dan ranked. Krijg je dan punten bij je profiel als je wint of is dit alleen friendly?

Kan je 2vs2 spelen niet in quickmatch, maar met 4 personen die elke apart thuis op hun ps3 spelen RANKED, dus NIET FRIENDLY.
    Ja je kan zowel ranked als friendly 2vs2 spelen.
    Nja 2vs2 met 4 personen is wel mogelijk denk ik, maar ik denk dat dit alleen friendly mogelijk is. Ik zou niet weten hoe ze anders de puntenverdeling moeten doen na de match indien je ranked speelt met 4 ...
    PSN: siorgi Gamertag: snp5hade
    Steam: peslan
    Kom zeker ook eens een bezoekje brengen op mijn site.
    http://gamebreak.be/

Member
    iTrader
    0
    Je kan op deze versie online 2vs2 spelen (met 2 op dezelfde console). Gewoon snelle wedstrijd selecteren en dan 2vs2 klasssementswedstrijd pakken. Je kan ook zelf een ruimte maken en bij opties een gast (2de speler) toevoegen, enjoy !
    nou ik lijk wel gek, maar bij mij staat dat er echt niet bij. Als ik naar snelle wedstrijd ga dan staat er

Klassement match ( 1 tegen 1 )
    Profiel match
    Uitslag Klassement match
    Online Klassementen

Heb jij het op de ps3 of xbox ? Ik zoek al zeker 3 dagen naar die functie. Dat is de reden waarom ik dat spel ook gekocht heb

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mahmoudkammouna Bekijk bericht
    nou ik lijk wel gek, maar bij mij staat dat er echt niet bij. Als ik naar snelle wedstrijd ga dan staat er

Klassement match ( 1 tegen 1 )
    Profiel match
    Uitslag Klassement match
    Online Klassementen

Heb jij het op de ps3 of xbox ? Ik zoek al zeker 3 dagen naar die functie. Dat is de reden waarom ik dat spel ook gekocht heb
    Ik heb het spel op Ps3, maar denk dat het niet echt uitmaakt op welke console je dit spel hebt.
    Dit is wat ik doe als ik met 2 wil spelen :

Ik ga eerst naar menu online en dan gewoon snelle wedstrijd en dan moet dat er normaal gezien wel staan.
    Je kan natuurlijk ook gewoon een eigen ruimte maken en daarin kan je dan gewoon een 2de speler (gast) toevoegen. Je moet dan wel wat langer wachten dan bij snelle wedstrijd, maar dan kan je wel met 2 spelen

Member
    iTrader
    0
    Online erger ik me nu al aan twee punten...

1. De snelheid is niet normaal. Ik kan aan die snelheid geen voetbalgame spelen merk ik. Het één hypernerveuze spel na het ander gehad.

2. Wanneer een tegenstander het spel verlaat gaat mijn disconnect-percentage omlaag. En dit heeft latere gevolgen. Op die manier is de fun er snel uit.

Offline daarentegen, heerlijke game.
    als je alleen offline op normale snelheid speelt zul je die snelheid online ook gewoon worden, bij het vorige deel schrok ik dan ook heel hard omdat ik altijd +2 snelheid speel !! maar had toch een tornooi tegen hollanders gewonnen

Member Dark Riku's schermafbeelding
    iTrader
    12 (88%)
    Is er zo'n soort van mod dat ik de hele Belgische competie kan spelen met de echte teams en spelers? Zodat ik eigenlijk de Jupiler leaque kan spelen en het seizoen erna Champions leaque of Europa leaque met die ploeg?

Member
    iTrader
    0
    Ik heb het spel op Ps3, maar denk dat het niet echt uitmaakt op welke console je dit spel hebt.
    Dit is wat ik doe als ik met 2 wil spelen :

Ik ga eerst naar menu online en dan gewoon snelle wedstrijd en dan moet dat er normaal gezien wel staan.
    Je kan natuurlijk ook gewoon een eigen ruimte maken en daarin kan je dan gewoon een 2de speler (gast) toevoegen. Je moet dan wel wat langer wachten dan bij snelle wedstrijd, maar dan kan je wel met 2 spelen
    Bij mij kan ik bij ruimte instellen de bovenste drie knoppen niet op klikken: uitnodiging selecteer elftal en nog iets. Ik heb geprobeerd om met de 2e controller ook ingelogd te zijn. Ik snap dit echt niet. Iig bedankt voor de moeite. Als iemand dit probleem ook herkent, laat het me weten misschien kunnen we dit samen oplossen. (XBOX)

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mahmoudkammouna Bekijk bericht
    Bij mij kan ik bij ruimte instellen de bovenste drie knoppen niet op klikken: uitnodiging selecteer elftal en nog iets. Ik heb geprobeerd om met de 2e controller ook ingelogd te zijn. Ik snap dit echt niet. Iig bedankt voor de moeite. Als iemand dit probleem ook herkent, laat het me weten misschien kunnen we dit samen oplossen. (XBOX)
    Normaal gezien moet er na selecteer elftallen voeg gast toe staan, staat dat er dan niet bij u ?

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Riku Bekijk bericht
    Is er zo'n soort van mod dat ik de hele Belgische competie kan spelen met de echte teams en spelers? Zodat ik eigenlijk de Jupiler leaque kan spelen en het seizoen erna Champions leaque of Europa leaque met die ploeg?
    Geen jupiler league... achtereen zal er wel een patch voor uitkomen en dan is dit wel mogelijk

Member Dark Riku's schermafbeelding
    iTrader
    12 (88%)
    Deze vind ik de beste voor de moment Euro PES 2012 OF – BLES 01407 | Winning Eleven Next-Gen Blog
    Janneman had deze hier al eens eerder gepost en ik zen er content van
    Ik heb dit nu gedownload en alle kits gekopieerd, maar ik heb niet die twee save files gekopieerd omdat ik dan de waarschuwing krijg dat ik geen Trophies meer kan verdienen. Hoe krijg ik die kits/teams nu toch in de game en dat ik nog altijd Trophies kan verdienen?

Pagina 28 van 37 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten