op de 9lives homepagina kijken
Of de game bij een van de toppers van 2012 zal horen, valt nog af te wachten, maar heb zo het gevoel dat dit spel in ieder geval wel de beste evil bad guy van 2012 zal hebben![]()
op de 9lives homepagina kijken
Of de game bij een van de toppers van 2012 zal horen, valt nog af te wachten, maar heb zo het gevoel dat dit spel in ieder geval wel de beste evil bad guy van 2012 zal hebben![]()
Lol, hij staat sinds gisteren avond al officieel op YouTube![]()
Ik hoop dat deze de sfeer van de eerste kan evenaren... Damn, wat waren die mutanten soms verschieten... De tweede vond ik eigenlijk maar saai en veel te repetitief.
Hoop stiekem dat er in deze game ook zo ineens monsters uit het niets komen(Had de eerste Far Cry gespeeld zonder op voorhand te weten waar ik me aan kon verwachten, effe zwaar gemindfucked vanaf het moment dat die Mutants te voorschijn kwamen
) -> Needs more mutant soldiers i say... Maar er is altijd de hoop op ne coole DLC e
![]()
Laatst gewijzigd door Maquina_Muerte; 16 februari 2012 om 13:38
Wow, die trailer ziet er echt supergoed uit!
![]()
pff.. was dit de trailer? oke feit.. mooie trailer..
maar had toch wat anders verwacht.. gameplay ofzo? iets vet !!! zoals goldie die screens heeft gepost ofzo? gameplay van dat stukje avontuur !! ohja ik wil gewoon teveel wss !
Enkele seconden gameplay:
Die objective waar je Mushrooms moet gaan plukken, zal wel iets achter zitten verhaalgewijs.. 'Psychologische thriller' geeft ook niet echt weg waar het over gaat, mischien zijn al die militia zodanig cracked up en moordlustig vanwege een of andere substantie opt eiland en is paddo's eten de enige manier om u ervan te weerhouden ook zo te worden?
ben gewoon aat zeveren zemaar de nieuwe info maakt mij wel serieus curieus naar het verhaal
![]()
Gameplay ziet er goed uit
http://www.vg247.com/2012/02/16/far-...-crazy-locals/
Laatst gewijzigd door koolcast; 16 februari 2012 om 19:23
amai en nog wachten tot september![]()
Trailer va goldrusher is van de xbox versie?
ni slecht, instant buy voor PS3 . hopelijk betere multiplayer dan FC2
Deze game ziet er goed uit ben nog aant twijfelen .
@ screen van Gold:
Ik zie al dierenIn Far Cry 2 zaten er veel te weinig in
Interview met level design director Mark Thompson:
Far Cry 3 Video Game, Living Island Interview | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)