Spoiler:
Spoiler:
Ik ben ondertussen aangekomen bij de Mages College. Ik moet daar een of andere test doen en wat blijkt? Heb geen Magicka genoeg om een "Fear-spell" te casten (wegens niet in Magicka geïnvesteerd)
Met mijn level 48 en 121 uur op de teller is dat een redelijke afgang![]()
Mijn savegame is ondertussen 11MB en ik moet zeggen dat ik nog bijna geen last heb van haperingen. Juist mijn loading screens duren wat langer...
De spell dat ge moet doen is random, in mijn game moest ik "Heal other" casten. Dus het is wel mogelijk dat ge de nodige magicka niet hebt.
heya! heb het spel pas gekocht en zit nu al met een rare situatie. na de drakenaanval in halen heb ik wat quests gedaan her en der, en nu zit ik momenteel in whiterun (of whitehorse geen idee) en werd betrapt toen ik snachts men lockpicking wat aan het verbeteren was door de guards.
maar ipv naar me te lopen om me te arresteren beginnen ze direct allemaal te schieten op mij, en ik heb maar 5 bounty 0.0. heb geen wapen op zak want ik gebruik magic in beide handen...
hebben ze dat dan veranderd sinds oblivion? daar kon ge kiezen om de boete te betalen of om naar de bak te gaan...
opgelost, heb 2 dagen gewacht en dan terug naar binne gegaag ^^
Ik zit nu op 67u en ben er nog altijd even zot van......al de andere games liggen serieus te bestoffen![]()
Hier ook hetzelfde; 139u ver en nog altijd ver van beuMijn vriendin daarentegen kan geen "Fus Ro Dah!" meer horen
Binnenkort eens beginnen aan de grotere questlines want heb tot nu toe voornamelijk ge-explored en side/miscellaneous quests gedaan.
Vraagje: Is er iemand die weet of het problemen oplevert als je een van Nazir's Side Contracts (Dark Brotherhood) om zeep helpt nog voor je die Side Contract gekregen hebt?
One does not simply plays skyrim for 1 hour
Vanavond main story uitspelen.
Met de thief guild wacht ik nog eventjes, puur door dieSpoiler for :
Indien men platinum wilt halen moet ik op iets letten ?
Ik weet alvast dat ik 15 deadric artifacts moet halen.
Maar wat met questlines ? omdat je met een bepaalde questSpoiler for :
Zijn er nog zo addertjes onder het gras?
Toch wel, ben er al een paar tegen gekomen tijdens het exploren.
En heb er natuurlijk eentje gekilled ook
Maar ben bijna aan die Side Contract dus zal 't wel zien. Heb wel al gehoord dat je dan geen verdere contracts meer zou kunnen krijgen...
"Destroy the Dark Brotherhood" krijg je alleen alsSpoiler:
Je kunt 4 van die Daedric Artifacts mislopen, afhankelijk van welke keuzes je maakt tijdens die bepaalde quest. Die quests zijn:
Spoiler:
Als de Civil War nog actief is tijdens het uitspelen van de Main Quest danSpoiler:
Laatst gewijzigd door Rain; 3 maart 2012 om 10:49
PSN: rain_praetorian
aargh om een nieuwe game te beginnen duurt altijd zo lang he -_-
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)