Pagina 54 van 113 EersteEerste ... 44450515253545556575864104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.061 t/m 1.080 van 2259
    Approved 9-lifer younglink's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Het enige waar ik me dikwijls aan stoor is het switchen tussen uw wapens (met de 2 presets) Als ik van mijn boog naar mijn zwaard en schild ga, krijg ik soms veel enemy hits te verduren.

Member Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_ParaSite Bekijk bericht
    ja lap daar ben ik ook al binnen geweest
    Wat natuurlijk niet te verwonderen is aangezien Honningbrew precies tussen het eerste dorp en de eerste stad ligt die je op de Main Quest aandoet...
    Dat ik de Thief Quest nu niet kan afwerken is wel klote, maar wat ik erger vind is dat ik nu mijn gevoel van vrijheid kwijt ben: kan ik die pas ontdekte grot/kerker/ruïne nog wel binnengaan? Zou ik die of die NPC wel aanspreken?

Nu, ik heb mijn lesje wel geleerd: mijn backlog is groot genoeg dus in het vervolg koop ik games van deze omvang niet meer direct na launch date. Beter even de media in de gaten houden en wachten tot de quest-breaking bugs eruit gepatcht zijn.

Member Pariah's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    die patch zal er (hopelijk) snel komen.

minpuntje vind ik toch wel die laadtijden als ge bijv. een huis binnengaat en dan er terug uit wilt of ge sterft, zit ge terug een minuut te wachten. is toch soms hatelijk imo

Member The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belvedere86 Bekijk bericht
    die patch zal er (hopelijk) snel komen.

minpuntje vind ik toch wel die laadtijden als ge bijv. een huis binnengaat en dan er terug uit wilt of ge sterft, zit ge terug een minuut te wachten. is toch soms hatelijk imo
    ja, of als ge via fast travel een locatie kiest zouden ze u er 'in' moeten plaatsen in plaats van 'aan de deur'.
    (bv de kastelen van de holds, de thieves guild, ...)

iTrader
    34 (97%)
    idd ook nog zo iets onnozels.

Approved 9-lifer Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    83 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Moff Bekijk bericht
    ja, of als ge via fast travel een locatie kiest zouden ze u er 'in' moeten plaatsen in plaats van 'aan de deur'.
    (bv de kastelen van de holds, de thieves guild, ...)
    idd, ze moeten u de mogelijkheid moeten geven om te kiezen.

Platinum Member duck's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taxandrian Bekijk bericht
    Ik ben nu bezig met de Thieves' Guild quest in Riften. De leider van de Thieves zegt dat ik naar Maven Black-Briar moet gaan, maar wanneer ik haar (na veel zoeken) vind weet ze van niets. Er komt ook geen quest bij in mijn questlog.

EDIT: blijkt dus om een gekende bug te gaan. Naar verluidt 'breekt' de quest als je eerder in de game de Honningbrew Meadery nabij Whiterun bent binnengegaan (wat ik dus gedaan heb). Dus met andere woorden: het 'do what you want, whenever you want' blijkt onzin te zijn.
    Zit dus niets anders op dan een oude save te herladen (en 5 uur gameplay weg te gooien) en te wachten met de Thieves Guild quest totdat Bethesda (hopelijk) de boel patcht. Zoiets verknalt dus je dag.
    Note to Bethesda: laat de jobstudenten van de code afblijven, aub.
    Zelfde meegemaakt met de compannions questline

Member Exorcister's schermafbeelding
    iTrader
    95 (100%)
    Hmm, heb dat probleem niet gehad, was ook eerst binnengegaan in die meadery voordatk die quest had, zal mij gelukkig mogen prijzen

Alsk da hier hoor, ganek precies toch de quests volgen die mij naar een bepaalde grot sturen ipv zelf op verkenning te gaan, wil ook ni voorhebbe da de helft van mijn quests verneukt worden

Member Cosmonaut's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hopelijk leert Bethesda veel bij met alle kritiek die ze nu te verduren krijgen. Al is het net iets te vaak afbrekende kritiek ipv opbouwende.

Member Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duck Bekijk bericht
    Zelfde meegemaakt met de compannions questline
    Huh? Is daar ook al wat mis mee? Ben met de Companions quest gestart maar halverwege even wat anders gaan doen. Waar gaat het precies fout dan, en wat is de oorzaak?
    Ik wil ook nog de Dark Brotherhood quest gaan doen (tenslotte heb ik een 'sneaky' personage) maar nu hoor ik links en rechts dat die questline ook al 'broken' is. Dit begint stilaan deprimerend te worden...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorcister Bekijk bericht
    Hmm, heb dat probleem niet gehad, was ook eerst binnengegaan in die meadery voordatk die quest had, zal mij gelukkig mogen prijzen
    Reken me er niet op af, maar ik geloof dat het probleem zich alleen voordoet als je in de Meadery binnenbreekt, dus d.m.v. lockpicking.

Anyway, dit is echt wel de laatste keer dat ik een game van deze omvang tijdens de launch week ga kopen. Beter wat afwachten, de media checken, en wachten tot eventuele bugs eruit gepatcht zijn.
    Er zou echt eens een einde moeten komen aan deze 'release now, patch later'-attitude. Maar ja, gamers zijn niet georganiseerd...

Member John1307's schermafbeelding
    iTrader
    28 (91%)
    Hmm, volgens digital foundry zullen die save file problemen nooit helemaal kunnen verholpen worden op de ps3. Testen ze bij Bethesda dan hun games niet?

Member SHFT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben nu begonnen met de dark brotherhood. Lijken mij wel leuke quests

Member chosen one's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben in de thief guild , daar bijna alles gedaan maar ng geen dark brotherhood tegen gekomen se en wel kut dat die shopkeepers altijd maar 750 Gold bij hun hebben

iTrader
    34 (97%)
    ben nu level 16 en kvind het nu verdacht gemakkelijk. elke enemy gaat er meteen aan. die mages stellen niks voor en ook die Caller die toch een soort eindbaas is , ging er ook meteen aan . kspeel wel op adept maar nu heb ik zo het gevoel dat ik zelf niet meer hoef te saven als er een boel vijanden verschijnen want ze liggen toch zo om.

hopelijk komt het wat moeilijker of ik verander zelf de moeilijkheidsgraad

kheb ook een shitload aan potions. kspeel als nord met heavy armor en kgebruik die dingen eigenlijk nooit ook al die spells en shouts heb ik nog nooit gebruikt infeite .

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chosen one Bekijk bericht
    Ben in de thief guild , daar bijna alles gedaan maar ng geen dark brotherhood tegen gekomen se en wel kut dat die shopkeepers altijd maar 750 Gold bij hun hebben
    sommige perks bij de speech skill zorgen ervoor dat de shopkeepers meer geld hebben.

Approved 9-lifer HyPnOTiZeR's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Spel net uitgespeeld, level 23 en laatste missie was echt veel te gemakkelijk.. Had er meer van verwacht, nu tot level 50 proberen te gaan en de rest van de trophies verzamelen.

Platinum Member Jornax's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Wtf, ik heb in Dawnstar een onzichtbare kist gevonden die massa's goede loot bevat

Gevolg; ik kan nu nergens meer naartoe travelen, dus ik ben geforceerd om enkel het hoogstnodige bij te houden, al de rest te verkopen (en dus ook superlang waiten tot hun goudvoorraad hervuld is), en dan op een slakkengangetje naar mijn huis in Whiterun

iTrader
    34 (97%)
    waar verkoopt ge eigenlijk dingen?

Approved 9-lifer ebuzola's schermafbeelding
    iTrader
    10 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HyPnOTiZeR Bekijk bericht
    Spel net uitgespeeld, level 23 en laatste missie was echt veel te gemakkelijk.. Had er meer van verwacht, nu tot level 50 proberen te gaan en de rest van de trophies verzamelen.
    Als je alleen de main quest doet, is het vlug uit indeed, ben momenteel level 44 en nog steeds niet de main gedaan Lekker ronddolen.

Approved 9-lifer MegaMentor's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    50 uur playtime, level 31. Net naar de Greybeards geweest.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten