Het enige waar ik me dikwijls aan stoor is het switchen tussen uw wapens (met de 2 presets) Als ik van mijn boog naar mijn zwaard en schild ga, krijg ik soms veel enemy hits te verduren.
Het enige waar ik me dikwijls aan stoor is het switchen tussen uw wapens (met de 2 presets) Als ik van mijn boog naar mijn zwaard en schild ga, krijg ik soms veel enemy hits te verduren.
Wat natuurlijk niet te verwonderen is aangezien Honningbrew precies tussen het eerste dorp en de eerste stad ligt die je op de Main Quest aandoet...
Dat ik de Thief Quest nu niet kan afwerken is wel klote, maar wat ik erger vind is dat ik nu mijn gevoel van vrijheid kwijt ben: kan ik die pas ontdekte grot/kerker/ruïne nog wel binnengaan? Zou ik die of die NPC wel aanspreken?
Nu, ik heb mijn lesje wel geleerd: mijn backlog is groot genoeg dus in het vervolg koop ik games van deze omvang niet meer direct na launch date. Beter even de media in de gaten houden en wachten tot de quest-breaking bugs eruit gepatcht zijn.
die patch zal er (hopelijk) snel komen.
minpuntje vind ik toch wel die laadtijden als ge bijv. een huis binnengaat en dan er terug uit wilt of ge sterft, zit ge terug een minuut te wachten. is toch soms hatelijk imo
Hmm, heb dat probleem niet gehad, was ook eerst binnengegaan in die meadery voordatk die quest had, zal mij gelukkig mogen prijzen
Alsk da hier hoor, ganek precies toch de quests volgen die mij naar een bepaalde grot sturen ipv zelf op verkenning te gaan, wil ook ni voorhebbe da de helft van mijn quests verneukt worden![]()
Hopelijk leert Bethesda veel bij met alle kritiek die ze nu te verduren krijgen. Al is het net iets te vaak afbrekende kritiek ipv opbouwende.
Huh? Is daar ook al wat mis mee? Ben met de Companions quest gestart maar halverwege even wat anders gaan doen. Waar gaat het precies fout dan, en wat is de oorzaak?
Ik wil ook nog de Dark Brotherhood quest gaan doen (tenslotte heb ik een 'sneaky' personage) maar nu hoor ik links en rechts dat die questline ook al 'broken' is. Dit begint stilaan deprimerend te worden...
Reken me er niet op af, maar ik geloof dat het probleem zich alleen voordoet als je in de Meadery binnenbreekt, dus d.m.v. lockpicking.
Anyway, dit is echt wel de laatste keer dat ik een game van deze omvang tijdens de launch week ga kopen. Beter wat afwachten, de media checken, en wachten tot eventuele bugs eruit gepatcht zijn.
Er zou echt eens een einde moeten komen aan deze 'release now, patch later'-attitude. Maar ja, gamers zijn niet georganiseerd...
Hmm, volgens digital foundry zullen die save file problemen nooit helemaal kunnen verholpen worden op de ps3. Testen ze bij Bethesda dan hun games niet?
Ik ben nu begonnen met de dark brotherhood. Lijken mij wel leuke quests![]()
Ben in de thief guild , daar bijna alles gedaan maar ng geen dark brotherhood tegen gekomen seen wel kut dat die shopkeepers altijd maar 750 Gold bij hun hebben
![]()
ben nu level 16 en kvind het nu verdacht gemakkelijk. elke enemy gaat er meteen aan. die mages stellen niks voor en ook die Caller die toch een soort eindbaas is , ging er ook meteen aan. kspeel wel op adept maar nu heb ik zo het gevoel dat ik zelf niet meer hoef te saven als er een boel vijanden verschijnen want ze liggen toch zo om.
hopelijk komt het wat moeilijker of ik verander zelf de moeilijkheidsgraad
kheb ook een shitload aan potions. kspeel als nord met heavy armor en kgebruik die dingen eigenlijk nooitook al die spells en shouts heb ik nog nooit gebruikt infeite .
Spel net uitgespeeld, level 23 en laatste missie was echt veel te gemakkelijk.. Had er meer van verwacht, nu tot level 50 proberen te gaan en de rest van de trophies verzamelen.
Wtf, ik heb in Dawnstar een onzichtbare kist gevonden die massa's goede loot bevat
Gevolg; ik kan nu nergens meer naartoe travelen, dus ik ben geforceerd om enkel het hoogstnodige bij te houden, al de rest te verkopen (en dus ook superlang waiten tot hun goudvoorraad hervuld is), en dan op een slakkengangetje naar mijn huis in Whiterun![]()
50 uur playtime, level 31. Net naar de Greybeards geweest.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)