Mja, tis vooral het paard dat het hem deed peisk
Khad op PS3Trophies daar ook ix over gelezen, die Eenhoorn ook direct gevonden dan ^^
Tkunnen natuurlijk gedachten zijn ma bon.
![]()
Mja, tis vooral het paard dat het hem deed peisk
Khad op PS3Trophies daar ook ix over gelezen, die Eenhoorn ook direct gevonden dan ^^
Tkunnen natuurlijk gedachten zijn ma bon.
![]()
Raden jullie aan om eerst de fullgame te kopen of onmiddelijk undead nightmare?
Red Dead Redemption uiteraard.
Echt apart is het verhaal niet. Speelt zich af vlak na Red Dead Redemption en je komt zowat alle personages uit het origineel opnieuw tegen. Best eerst het origineel spelen dus.
Spoiler for vrouw:
Laatst gewijzigd door Goldrusher; 17 mei 2011 om 12:13 Reden: typo
Ah, thanx!
Was me niet echt duidelijk..![]()
Vond RDR een zeer goede game , maar undead nightmare is echt niks voor mij...
Je bent precies Left for Dead aan het spelen![]()
Dus als ik Red Dead Redemption: Undead Nightmare PS3 | TheHut.com koop dan heb ik ook Liars & Cheats en Legens and Killers ? Dat staat ni op die pagina...![]()
Ja.
En het staat er feitelijk wel op. Op die pagina van TheHut.
In het stuk over multiplayer staan verwijzingen naar de MP DLC, waaronder (in vet heb ik de packs er bij gezet). Helemaal duidelijk is het idd niet, maar het is dan ook niet aan een winkel om de hele game te beschrijven. Het gaat hier niet om extra's van de winkel zelf, maar gewoon de inhoud van de game.
• Join Friends across the Dying and Undead West in exciting Co-Op missions and Competitive Modes (Outlaws to the End)
• Attack and defend in Stronghold Mode (Liars & Cheats), or claim territory in Land Grab (Undead Nightmare)
• School your friends in Poker, Liar’s Dice and Horse Racing (Liars & Cheats)
• Annihilate your enemies with the deadly Tomahawk (Legends and Killers) and Explosive Rifle (Liars & Cheats)
• Play online as iconic characters from Red Dead Revolver or as the legends from Red Dead Redemption. (Legends and Killers)
doh ik heb er ni aan gedacht da da de beschrijvingen van de DLC's waren![]()
waar vindt ik die bloemen voor west dickens a cure for most of what ails you
en ik krijg ook geen missies terwijl er bij stats staa dat ik nog maar missie heb gedaan
al vast bedankt![]()
Bloemen en planten komen op de map te staan als je in de buurt bent.
Deze pagina kan misschien helpen...
Spoiler for maps:
Missies beginnen bij de letters op de map. Telkens de beginletter van de persoon die je de missie geeft.
Ik heb de DLC besteld op thehur![]()
Echt wel een knappe 'DLC'. Nogal een geluk dat ze het op disc hebben uitgebracht anders had ik het nooit gespeeld.
Amai, de beste DLC ooit, ik denk dat ik het een goeie 10u uitgehaald heb. En wat een einde, echt geweldig gevonden. De muziek tijdens de rit naar de laatste missie maakte het echt af. Spijtig dat de laatste missie wat tegen steekt.
Wel een bizarre bug tegen gekomen, onderweg naar Blackwater teleporteer ik plots naar 5 verschillende plaatsen in die stad toen ik met War aan het rondhuppelen was. De laatste teleportatie zit ik plots vast in een klein huisje. Heb mezelf samen met War moeten opblazen waarna ik natuurlijk zo een scheef undead paard kreeg
Maar het verhaal en de sfeer is weer niet te verslaan. Alleen de framerate laat serieus afweten als er veel Zombae in beeld zijn.
Toch goed gedaan van Rockstar.
Motorola Defy [CM10.1]
Saab 9-3 SE 2.3t Anniversary LPI (2001)
Ik heb de game uitgespeeld (story mode), net 10 minuten achter de rug van deze dlc. Kan natuurlijk nog niet echt een oordeel vormen maar zag er toch fun uit met die fakkels, is het de bedoeling da ge echt al die zombies afmaakt? Leken er mij toch een pak op de hielen te zitten![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)