FUCK YEAH SENGOKU BASARA
Die serie is echt geniaal
Kans dat het in België of in Verenigde staten gereleased wordt btw?
FUCK YEAH SENGOKU BASARA
Die serie is echt geniaal
Kans dat het in België of in Verenigde staten gereleased wordt btw?
Ik wil een socom II hd remake en ook een gta san andreas remake
Maja mss kan GTAV de leegte van gta san andreas opvangenHopelijk is het ook weer met gangs en hun territory en platte land
![]()
Heb daarnet de ratchet and clank trilogy besteld.
Ik kan deze gewoon niet laten liggen, teveel goede herinneringen aan.![]()
Is er eigenlijk nog nieuws over GTA 3 / VC / SA op de PSN Store of Collection? Want enkele maanden geleden was er een artikel dat deze naar de store komen (als Classics wel is waar).
classic maybe maar geen HD want dan moeten ze al de licentie's van muziek opnieuw aanvragen.
Idd, die gingen gewoon opnieuw uitgegeven worden als PS2 games op de store als ik het mij juist herinner (zoals bv Max Payne nu enzo)
EDIT: ik besef net dat hij dat dus wrs bedoelde. Ik weet alleszins niet wanneer excuseer
Zou goed kunnen, ik weet het niet![]()
Nights into Dreams... HD
Initially released for SEGA Saturn 16 years ago today, on July 5, 1996, NiGHTS into dreams… is one of the best-regarded games in SEGA history and a favorite of many fans thanks to its innovative 3D gameplay and multi-faceted level design. This new version will bring Nightopia to vivid life with improved HD graphics and a 16:9 aspect ratio, as well as added support for leaderboards, trophies, and achievements. It will also feature an optional Saturn Mode that will let players experience the game with the original graphics intact.
Dragon Ball Z Budokai HD Collection
○ Dragon Ball Z Budokai
○ Dragon Ball Z Budokai 3
holy holy holy holy holy holy holy mamamia dbz
Ik moet wel enkel budokai 3 hebben![]()
Ik hoop echt op een Unreal Tournament '99 in een HD-jasje![]()
UT99 is toch wat te snel voor deftig te spelen met controller, liever op pc in hd. Ma tzal er nooit van komen. En als Epic nog een UT game released vrees ik ervoor dat het ooit het niveau van de oude zal halen.
Ik miss hier nog een deftig DBZ spel, maar die op ps3 zijn niet echt zo goed als de budokia's las ik toch ergens. Dus deze zal ikk ook wel halen.
Heb die ooit gehad op PS2 en dat speelde wel vrij goed. UT3 is ook niet zo slecht op PS3 vond ik. Maar speelt idd beter op PC
Artikel van een goede 2 weken geleden:
'GTA III en Vice City komen naar de PlayStation 3' | Games | Tweakers.net Nieuws
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)