Pagina 15 van 328 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 225 van 4907

Discussie: Battlefield 3

Platinum Member Spik3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    kwijl

da zijn weeral hoge verwachtingen die ze toch goe mogen inlossen, maar Dice kennende gaat da geen probleem zijn
    PSN: Spike_3012
    Chelsea FC

Member FEW's schermafbeelding
    iTrader
    69 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spik3 Bekijk bericht
    kwijl

da zijn weeral hoge verwachtingen die ze toch goe mogen inlossen, maar Dice kennende gaat da geen probleem zijn
    ze hebben wel van in't begin gezegd dat de consoleversies hun beperkingen hebben. volgens mij kunt ge dit allemaal verwachten op PC, maar op console ben ik nog niet zo zeker

Member Dr. Muerte's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FEW Bekijk bericht
    ze hebben wel van in't begin gezegd dat de consoleversies hun beperkingen hebben. volgens mij kunt ge dit allemaal verwachten op PC, maar op console ben ik nog niet zo zeker
    Dubble ² that. Ik weet nu al op voorhand dat 'k da allemaal ni moet verwachten op console. Ma ik hoef dan ook geen PC-like graphs, zolang dat het er maar "degelijk" uitziet.
    "Silence is a powerful enemy of social justice"
    - Amartya Sen

PSN Zenpo_Kaiten

Platinum Member koolcast's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Muerte Bekijk bericht
    Dubble ² that. Ik weet nu al op voorhand dat 'k da allemaal ni moet verwachten op console. Ma ik hoef dan ook geen PC-like graphs, zolang dat het er maar "degelijk" uitziet.
    Idd,maar deze zal toch bij de beste PS3 games gaan horen op grafisch vlak.
    Frigo™
    You don’t win the battle by doing what’s right. You win by doing what’s necessary.

Member Dreamforce's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koolcast Bekijk bericht
    Idd,maar deze zal toch bij de beste PS3 games gaan horen op grafisch vlak.
    Ik denk het niet, lijkt me vrij onmogelijk te doen. BF heeft super grote mappen en daar dan super goeie graphics in te brengen zonder fps te kloten en de vlotheid van de gamplay aan te tasten?

Kijk maar naar BF BC2 die graphics vond ik toch ook niet zo goed ze

Platinum Member Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreamforce Bekijk bericht
    Ik denk het niet, lijkt me vrij onmogelijk te doen. BF heeft super grote mappen en daar dan super goeie graphics in te brengen zonder fps te kloten en de vlotheid van de gamplay aan te tasten?

er waren wel een paar enorme mooie gebieden in bf bc 2
    Naughty Dog is love,Naughty Dog is life.

Platinum Member koolcast's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreamforce Bekijk bericht

Vergeet niet dat ze een nieuwe engine hebben heh.
    Frigo™
    You don’t win the battle by doing what’s right. You win by doing what’s necessary.

Member Bl4ckburn's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    deze zal er spijtig genoeg op PC komen voor mij .... zoals alle andere Battlefield games behalve BC2
    PSN : Blackburn01

Member DigitalSlayer-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    De nieuwe trailer ziet er echt nice uit! Zal hem voor PS3 kopen, want zal het wss niet kunnen draaien op mn pc.

Member Bl4ckburn's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DigitalSlayer- Bekijk bericht
    De nieuwe trailer ziet er echt nice uit! Zal hem voor PS3 kopen, want zal het wss niet kunnen draaien op mn pc.
    ja als ik tegen dan geen nieuwe pc heb , dan ga ik da ook voor PS3 moete kopen
    PSN : Blackburn01

Approved 9-lifer Zwief's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik koop 'm ook op PS3.... 'k vind het plezant in de zetel voor m'n groot scherm en dan de surround open..hehe...trouwens m'n pc kan dit toch niet meer aan..
    Laatst gewijzigd door Zwief; 16 maart 2011 om 23:02
    Ikke spele : BF4,Far Cry 4
    Ikke wille : The Witcher 3
    PSN : Zwief

Member BledarvsBrasco's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Als deze me teleur stelt ga ik terug Counterstrike en Quake spelen op de pc denk ik.

Member adrenalinerush's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Is nog de enige game waar ik echt naar uitkijk dit jaar... Hopelijk is die nieuwe engine goed genoeg om goeie grafix te genereren, maar k denk dat we ons aan BFBC2 grafix mogen verwachten (als t beter is kan alleen maar positief zijn). Daar is echter nix mis mee, zo lang de gameplay in orde is.
    K hoop alleen dat ze, zoals bij Bops, een geluidsinstelling hebben voor surround headsets, want den audio is echt al wel om te kwijlen....
    Buiten killzone3 lijken me alle andere zogezegde top fps games te vroeg gereleased geweest, waardoor ze door mij allesbehalve als tripple A games ervaren worden. Hopelijk wordt dit de uitzondering.
    Gaming: a way of life, a state of mind
    PSN: adrenalinerush07 Clan: oBEy

Member Dr. Muerte's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Over den audio moet je je geen zorgen maken denk ik, da's Battlefield's handelsmerk. Imo zijn ze er tot hiertoe al telkens goed in geslaagd om verbluffende audio erin te steken. Daarvoor alleen zou 'k BF kopen. Ma ik ga ook gewoon wachten op de deze. Ik ga proberen m'n verwachtingen in te tomen, ben het afgelopen half jaar al lelijk gevaren me veel te verwachten van games en uiteindelijk op zwart zaad te blijven zitten... But let's hope for the best!
    "Silence is a powerful enemy of social justice"
    - Amartya Sen

PSN Zenpo_Kaiten

Member Adrei's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik twijfel nog altijd, anderzijds wil ik dit graag op PC (moet ik een nieuwe kopen enzo, weer kosten) spelen voor de 64 en anderszijds wil ik graag in m'n zetel hangen achter de tv met de PS3.

Als iemand een paar berichten tegen mij zei dat de consoles (mss) verkleinde mappen zou hebben dan zie ik het toch al iets meer zitten. Wat betreft de rest maak ik mij echt geen zorgen ze, maar of de gameplay even goed zal zijn op console als op de PC dat vraag ik me toch af (door de verhouding van aantal spelers). Afwachten en zien hoe het eruit ziet, zolang er maar op enkele plekken wel altijd actie te vinden valt gelijk in Bad Company 2. Daar is altijd wel ergens "actie", maar als de mappen te groot gaan zijn dan zult ge die "actie" ook minder vinden en moet ge er meer naar zoeken en is dat ook niet meer zo leuk.

Deze game komt sowieso binnen het huis, enkel het platform valt nog te kiezen.

Pagina 15 van 328 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten