Op console zijn er maximum 24 spelers, en dat terwijl we dezelfde mappen krijgen.![]()
Op console zijn er maximum 24 spelers, en dat terwijl we dezelfde mappen krijgen.![]()
en voor 24 spelers veel te groot, dus wrss heel saai .. kvraag mij echt af hoe ze dat gaan doen want dat scheelt echt 40 man per map he. (20 man per team dus)
Ik hoop stiekem dat ze het nog opvoeren naar 32 spelers omdat ik denk dat ik vroeger redelijk vaak nog op 32 speler servers gespeeld heb in BF2 of BF:Vietnam en dat viel goed mee.
Zal waarschijnlijk zijn zoals in BF2, daar waren er ook verschillende versies van maps naargelang de grootte van de server. De console versies zullen in multiplayer dan misschien enkel de 16 en/of 32 player maps krijgen. Dat lijkt mij toch meest logische.
Spoiler:
Ik heb al een pre-order geplaatst bij Amazon, maar dan wel de PC-versie.
Faultline Episode 2
Nice![]()
kwijl
da zijn weeral hoge verwachtingen die ze toch goe mogen inlossen, maar Dice kennende gaat da geen probleem zijn
deze zal er spijtig genoeg op PC komen voor mij .... zoals alle andere Battlefield gamesbehalve BC2
![]()
De nieuwe trailer ziet er echt nice uit! Zal hem voor PS3 kopen, want zal het wss niet kunnen draaien op mn pc.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)