»Currently Playing: ArmA-series
»Proud Division9 Member.
Division9 | Steam Profile | My Anime List
Skill is when luck becomes usual.
Vreemd of niet, het is nu eenmaal zo.
Daar staat zelfs 'honderden'...
Vandaag is The Orange Box hier toegekomen dus ik kan aan Portal 1 beginnen ^^ Volgende week zou Portal 2 in de bus moeten steken
verily I did not knoweth what I dideth, apologies kind sir
iets volledig anders, gevonden tijdens het googlen naar 'GlaDOS':Still Alive? She’s Free.
Een stuk zal wel juist zijn maar op één of andere manier gaat hij op een moment wel te ver als ge het mij vraagtIk wil z'n uitleg over GlaDos in Portal 2 dan wel eens horen.
Is idd een mooie prijs.
Damn, 't gaat snel, net chapter 6 voltooid.
Al 2 keer een situatie tegengekomen waar 'k 2 mogelijkheden heb om te volgen. Hebben die keuzes veel invloed op het verdere verloop van het verhaal?
Schande, een review schrijven zonder het einde hebben te gezien...
Dat het PSN maar snel online komt, dan kan ik eindelijk co-op spelen.![]()
Bijna aan chapter 6!
Ben benieuwd want het mag heus wat moeilijker worden...
Op dat vlak is het exact hetzelfde als portal1 eh. Het mocht gerust vanaf chapter 4 al moeilijker worden... 4 chapters om u aan de gameplay te laten wennen lijkt mij meer dan genoeg.
Vanaf chapter 6 begint het uitdagend te worden (maar zeker niet te moeilijk).
Iedere puzzel hier al bijna direct kunnen oplossen, maar gisteren kwam 'k plots in de problemen: chapter 8 room 16/19. Na een kwartier dan maar opgegeven. Hopelijk heb 'k vanavond meer succes...
Is het veel moeilijker dan Portal 1? Want ik ben er nogal snel doorgevlogen moet ik zeggen. Soms eens uitdokteren van zus en zo maar het wijst uiteindelijk allemaal zichzelf uit
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)