Het begin van de combo gaat goed, vanaf het moment het gespam van die teleport door blijft gaan vind ik het maar niks. Daar valt meer mee aan te vangen, vraagt weinig skill en niet vergeten dat breaker ook nog van belang kan zijn.
Maar goed dat er een limiet op zit zoals in MKvsDCU, maakt het stukken moeilijker juggling combo's eruit te halen, maar het is het de uitdaging waard vind ik.
Hopelijk zijn er nog een paar andere exploits / bugs gefixt, dan zal dit waarschijnlijk een spel worden dat ik nog enkele jaren zal spelen op de PS3 ... Tenzij het op PC uitkomt, dan gaat er Linux op de PS3 en zal er veel MK gespeeld worden op de PC :].
vind dat er te veel inzit van een tegenstander in twee te splitten kwa fatality.
der mag wel eens wa anders tussen zitten , fatality met special move gecombineerd ofzo
Te veel in 2 splitsen?
Kung Lao
Noob Saibot(beste tot nu toe vind ik)
Kabal
Da zijn de enigste characters met een split fatality.
nja de fatalitys ik weet ni , ze zijn wel cool ma echt zo vernieuwd zijn ze ni , theeft allemaal wel te maken met het afhakken van ledematen of uittrekken er van.
en dit was zo vanaf de MK reeks in 3D ging.
in de eerste delen van mk waren het veel variaties op exploderen van het lichaam.
maar ik denk dat er weinig ECHT nieuwe fatalitys kunnen gemaakt worden die nog enigzins passen bij het character.
We ebben voor de moment nog maar 1 fatality per character gezien(de meeste toch), er nog in het totaal 3 per character(1 hidden). Dus we hebben nog een hele hoop nieuwe dingen te zien, ze zijn ni van plan om de andere te tonen.
ja dat is waar, maar eerlijk gezegt ik betwijfel het dat ze echt nieuw gaan zijn ik vermoed ook een variatie op afhakken uittrekken van de de ledematen.
en die hidden fatality kan goed zijn dat da allemaal de classic fatalitys zijn.
en deze fataliy vind ik 1 van de beste uit heel de mk reeks, ok er is mss ni veel aan ma ik vind em brut.
http://www.youtube.com/watch?v=7XtTQ...eature=related
Ik heb et over in 2 ritsen, vanaf de kloten tot het hoofd.
Bij Sonya is het vanaf de middel, zo zijn er nog een paar meer.
Ik vergeet niemand!![]()
hey
ik heb mk1,2,3 zot gespeeld in de lunaparken en competities meegedaan overal tot in engeland en frankrijk toe (lol altijd met het treintje was maar 16 en ik mis die tijden overal rondreizen om als eerste de fatalitys te weten en dan daarmee pochen),dan ben ik ermee gestopt omdat teveel 3d was voor mij moest mk 2d blijven,wel heb vandaag hem op de ps3 gespeeld en ben aangenaam verrast het 2d gevoel is terug en het game is niet gebaseerd op alleen maar combo's waar ik bang voor was +de specifieke moves om het jumpen tegen te gaan zitten er ook terug in gelijk in mk2 dus voor mij is het voorlopig super en ga ik er me zeker op trainen om de terug zo goed of vroeger te worden.
greetz en allemaal bedankt voor de info van de laatste weken want door jullie is de kriebel terug![]()
Meer punten, hoofdletters en witregels aub![]()
Alleen de fatality van Mileena is me nog niet gelukt. Hopelijk heb ik morgen nog even tijd. Hopelijk komt er in de echte versie ook een practice mode die op voorhand laat zien hoe de truc er uit ziet zodat je zeker bent dat hem juist is.![]()
demo aan het downen
4Gamers - Video-interview: Mortal Kombat
mijn video interview met de MK Producers
Geen tijd om de demo te testen, kan het pas volgend weekend doen >_>...
In the meanwhile:
Spoiler:
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)