vandaag de eerste episode uitgespeeld...
zitten toch wel wat bugs in, maar geef toe, veel korter kan je qua sentiment niet zitten bij BTTF!!
loved it!
en kan haast niet wachten op episode 2!
![]()
hmmm besta ep 1 uit 5 delen? heb net de demo afgehaald van de store
Ik denk wel dat die 19.99 euro wel eenmalig is voor alle episode's
Vandaag episode 2 "Get Tannen!".
Episode 3 is van gisteren in de USA Store, binnenkort EU
eindelijk Back to the Future Episode 3: Citizen Brown![]()
wow, terug al een nieuwe Back to the futurenu volgen ze snel op elkaar
Eindelijk
de laatste aflevering van Back to the Futurre![]()
Beste mensen
Zag daarjuist dat ep 5 beschikbaar was, maar wanneer ik deze wil downloaden krijg ik de foutmelding: deze inhoud is niet toegankelijk voor uw account. behoorlijk raar, want bij de vorige episodes had ik daar geen probleem mee.
Iemand die weet hoe dit komt en daar een oplossing voor? (met andere games heb ik dit niet)
Waarschijnlijk niet beschikbaar voor Europa?![]()
kan de oude episodes vanuit mijn downloadgeschiedenis wel downloaden. Zou graag de ontknoping weten
Best eens bellen naar de helpdesk...
Due to the issues some have faced downloading all the DLC for Back to The Future, a voucher will be sent to those affected to allow the download of the content. To receive the voucher you will need to contact the Support Line to let them know you have encountered the problem, and this can then be sent out.
BTTF episodes: Content cannot be accessed... - Page 4 - Official PlayStation® Community -PlayStation.com011 516 406 (tegen lokaal tarief)
maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur
[Contact Us] Playstation Support Number - 0844 736... - Official PlayStation® Community -PlayStation.com
Tot 9 november tijdelijk aan halve prijs: €9.99.
Hmmmmm.... Misschien eens kijken straks.
‘Heads-Up’ PlayStationPlus Update – 4th January 2011 – PlayStation.Blog.Europe
Gratis voor PS+
En ik heb daar nog 20 euro voor betaald![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)