|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
![]() 1. nieuwste bundels nieuwste bundels Alle prijzen zijn adviesprijzen, de meeste winkels verkopen ze aan een iets lagere prijs. Zie deals. PS3 • enkel in zwart verkrijgbaar PSP • PSP-3000 beschikbaar in zwart, wit, zilver, rood, blauw, groen, paars of roze Informeer bij lokale verkooppunten welke bundels ze (nog) verkopen en aan welke prijs... Bart Smit - Carrefour - Colruyt - Dreamland - Fnac - Free Record Shop - Fun - Game Mania deals Tijdelijke bundels, promoties, acties, etc. Zie ook telkens de laatste replies in de thread. ... toekomstige games / release dates PS3 (BE) GameMania | EurogamerPSP (BE) GameMania | Eurogamer online shops & import (PS3) --Is de PS3 regiovrij ? Voor PS3-games en downloads wel, voor al de rest niet. Meer over de Blu-ray regio's in deze thread. (PS3) --Wat met NTSC ? Met een HDTV valt ook het PAL/NTSC probleem weg. Heb je een gewone tv ? Zorg dan zeker voor een RGB-scartkabel en/of test eens enkele demo's van de Amerikaanse store. Die van The Simpsons Game bvb. Kun je NTSC niet aan, is die in zwartwit. (PSP) --Is de PSP regiovrij ? Voor games en downloads wel, voor UMD-films niet. Die delen regio's met DVD. --Welke talen hebben importgames ? Verschilt van game tot game. Sommige discs zijn in heel de wereld hetzelfde en je hebt bvb. op een Amerikaanse ook alle Europese talen. Andere verschillen dan weer van regio tot regio. Als je twijfelt, Google dan eens of stel de vraag op het forum. --Online ? Ook dit verschilt opnieuw van game tot game. De meeste zijn wereldwijd te spelen, op dezelfde servers. Je kan dus ook met de Amerikaanse versie op Europese servers spelen tegen Europese spelers. --Add-ons ? Die moet je kopen op de online store van de regio van de game. --Wat kost de verzending van een game uit de Amerika of Azië en is er importtaks? Verzendkosten verschillen per shop, alles inclusief kost een nieuwe game je maximaal 50 euro, afhankelijk van de wisselkoersen. Er is altijd een kleine kans op importtaks, behalve bij shops die vanuit Europa verzenden. --Hoe betaal ik ? De meeste shops aanvaarden enkel krediet- en debetkaarten, zoals VISA en Master Card. Soms is ook PayPal een optie. meer info: VISA / Master Card FAQ op Buy&Sell. --Welke online shops zijn aanraders ? Europese games (UK) TheHut.com | Zavvi.co.ukAmerikaanse games: (US) AxelMusicAziatische games (HK) YesAsia . Laatst gewijzigd door Goldrusher; 1 maart 2010 om 13:49 |
||||
|
|||||
|
|
#3 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
Ik ga in t kort een PS 3 kopen voor naast mijn Xbox te zetten, voor de PS exclusives waarschijnlijk. Maar we zullen zien na een tijd welke ik het beste vind om de gemeenschappelijke games te spelen.
Zijn er bij PS3 ook zoveel verschillende generaties als bij de Xbox waarbij er specifieke te vermijden zijn? Aangezien een kameraad een oude PS3 heeft die hij me tweedehands wil aanbieden, maar ik weet van Xbox dat het beste nog steeds de laatste nieuwe zijn omdat die stiller en koeler draaien (dus die heb ik ook nieuw ipv 2e hands gekocht toen) ... In dat geval neem ik dan gewoon de Uncharted 2 bundel.
|
|||||
|
|
#5 (permalink) | ||||
|
de slim verbruikt minder, heeft hdmi control (cec) is dunner en fingerproof
maar verliest linux support (alsof je dat zou gebruiken) & is iets onstabieler rechtop Dus imho is de slim (laatste versie) beter, maar ik heb nog nergens gehoord dat een bepaalde generatie echt slecht was. Enkel de eerste PS3s, als ik me niet vergis, werden zeer warm. Maar het is niet zo erg als bij de x360 met zijn krassende dvd drives & rrod |
||||
|
|||||
|
|
#8 (permalink) | ||||
|
betrouwbaarheid webshops
hey iedereen. ik zou hier graag wat informatie vragen over een webshop.
zoals play.com, thehut.com enz deze webshops zijn zeer betrouwbaar vind ik. maar nu wil een paar games bestellen op axelmusic.com. is deze site betrouwbaar? en hoe langt duurt het voor je de games hebt? grtz |
||||
|
|||||
|
|
#10 (permalink) | |||||
|
Citaat:
PS: DVD's en Blu-Ray die je importeert uit Engeland kunnen gewoon op de PS3/Blu-ray-speler/DVD vanuit België spelen eh? |
|||||
|
||||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
De Maestro dat ze internationaal gebruiken, in mijn ervaring werkt met een CVC. Zoals een gewone kredietkaart.
De Belgische Maestro bankkaarten hebben die CVC niet, en dat heb je wel nodig voor online buiten België. Kan zijn dat het intussen aangepast is of zo hoor, al paar jaar niet meer geprobeerd, maar soit. Probeer anders eens gewoon en zie of het werkt. |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#15 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#16 (permalink) | ||||
|
Ik heb hier laatst gelezen dat wanneer je je aboneert op gunk je er gratis darksiders bij krijgt.
nu ik heb dit gedaan en duw dan op bestellen (nadat ik het formulier ingevuld heb) maar dan wordt ik direct naar de home pagina doorgestuurd. is dit normaal ? en wanneer moet ik dan betalen ? mvg Martijn Wils |
||||
|
|||||
|
|
#17 (permalink) | |||||
|
Citaat:
en ik dacht dat Gunk ook op die manier werkte ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#18 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#20 (permalink) | ||||
|
redelijk snel
hetzelfde als een gewone post dus als ze ze morgen 4 januari versturen zal die al dinsdag 5 januari of woensdag 6 januari bij jou thuis liggen maar waarschijnlijk moeten ze bij Gunk ook nog even alles registreren enzo maar ik denk ten laatste woensdag of donderdag ![]() Mvg Ruben |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|