|
|
#101 | ||||
|
Dat was vorig jaar en lag niet aan shopto zelf maar bij de instantie waarlangs de credietcards werden aangerekend.
Dit gat in de beveiliging is ondertussen al een hele tijd geleden opgelost. |
||||
|
|||||
|
|
#103 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#109 (permalink) | ||||
|
The merchants/retailers receive payment from PayPal without ever seeing your financial information. Maw ze moeten al bij paypal inbreken om aan uw gegevens te kunnen.
|
||||
|
|||||
|
|
#112 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Je kan ook gebruik maken van 'verified by visa', als je bij één van de volgende banken zit: Belgium |
|||||
|
||||||
|
|
#113 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#115 (permalink) | ||||
|
Ikzelf heb geen slechte ervaring met zavvi, heb daar RE5 besteld voor een maat en die was perfect sealed. De leveringstermijn was zoals de meeste shop: TheHut, GameStation, Game (dus lang imo 8dage gemiddeld
).Begrijp het echt niet dat mensen iets zouden aankrijgen dat niet meer sealed is :| |
||||
|
|||||
|
|
#116 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik vind dit een zeer eigenaardige manier van doen,want bij andere sites lukt het wel (zonder CC card dus,bij Gamehubs,en Simplygames),ik vind dat shopTo hier toch wel de regels overtreed,men zou daar gewoon moeten kunnen betalen met Paypal alleen. |
|||||
|
||||||
|
|
#119 (permalink) | ||||
|
als ik dat hier dan allemaal lees dan zal het wel shopto blijven ondanks hun iets hogere prijs qua verzenden
maar is thehut dan dezelfde shop zavvi maar onder een andere naam en leveren zij echt pas met een gemiddelde van 8 dagen? ik zou namelijk toch graag dante's inferno op dag van release willen ontvangen |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|