|
|
#82 (permalink) | ||||
|
|
Waarom staat
Where Entertainment Begins | Gamehubs.com niet tussen de lijst van online shops ? De prijzen zijn hier duidelijk lager dan alle andere winkels en ik heb zelf al ondervonden dat de service zeer degelijk is. Wachttijd is dan wel iets langer, meestal 8 dagen, maar je betaald wel maar 35 euro per spel !! |
||||
|
|||||
|
|
#83 (permalink) | |||||
|
Citaat:
.Uw vraag over TV.. ja ze accepteren dat voor 1 type TV. Nl. de LED tv die milieuvriendelijker is dan zijn voorgangers. |
|||||
|
||||||
|
|
#84 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Edit: succesvol misschien wel, maar als het out of stock is kan je normaal gezien je order toch nog plaatsen. Laatst gewijzigd door enZiiime; 10 januari 2010 om 12:37 |
|||||
|
||||||
|
|
#89 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#92 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Zelfde met games als Uncharted 2 £29.98 momenteel en Batman AA £17.75,... http://www.find-games.co.uk/ |
|||||
|
||||||
|
|
#93 (permalink) | ||||
|
Nee engels,als het chinees of japans is staat het erbij,gamehubs is heel goed,al een paar keer besteld,als je 3 games besteld heb je gratis ups en heb je de games in huis na 3-4 werkdagen,zonder ups is na 8-14 dagen in huis.
Gamehubs is de beste online shop waar ik al besteld heb. |
||||
|
|||||
|
|
#99 (permalink) | ||||
|
Ik heb ook goede ervaring met gamehubs,hun prijzen zijn blijkbaar altijd met port inbegrepen,en de zending word aangetekend opgestuurd,het duurd wel effe voor je het thuis krijgt,maar alles is dik in orde en goed verpakt,ik heb er COD MW2 gekocht voor 40€,met Paypal,het is wel zo dat je daar alles op de voet moet volgen,want de games zijn vlug uitverkocht,en het aanbod is niet altijd zo groot vergeleken bij andere on line stores.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|