|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#61 | |||||
|
Citaat:
Bel eens naar de bank? |
|||||
|
||||||
|
|
#65 (permalink) | ||||
|
Special Editions
Iets waar ik vaak problemen mee heb is om online een special edition te pre-orderen.
Weet iemand waar ik bijvoorbeeld nu al een europese special editie (ivm latere updates) van Heavy Rain, God of War III en White Knight Chronicles kan resereren tegen een al dan niet voordelige prijs? Hierbij bedoel ik dan bij online shops. |
||||
|
|||||
|
|
#66 (permalink) | ||||
|
Gewoon je favoriete shops in de gaten houden ?
Heavy Rain is in Engeland wel exclusief voor HMV: Heavy Rain Special Edition Hmv Exclusive (2010) Van God of War bedoel je de "Ultimate Trilogy Edition" ? White Knight Chronicles heeft voor zover ik weet geen speciale editie, of wel ? Anyway, die twee heb ik nog nergens gezien. Laatst gewijzigd door Goldrusher; 7 januari 2010 om 21:04 |
||||
|
|||||
|
|
#67 (permalink) | ||||
|
Geen enkele van mijn favoriete shops heeft bovenvermelde 3 in "special edition" vorm.
Vandaar hartelijk dank voor die link ? Enig idee of HMV levertijd wel meevalt?Van White Knight Chronicles kom een "international" edition. |
||||
|
|||||
|
|
#69 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Geen special / limited / collector's edition, maar gewoon een naam die Japanners geven aan hun Engelstalige releases. |
|||||
|
||||||
|
|
#70 (permalink) | ||||
|
Op amazon.co.uk* hebben ze een interessante bundel:
- PS3 Slim 250gb - Hdmi-kabel - Uncharted 2 OF eyepet (met camera) - Een spel naar keuze van £15 pond (waaronder fifa 10) Totaal £285 (316€) Maar hoe zit het met garantie? Kan alles gewoon hier in België afgehandelt worden met Sony zelf? Telefonisch en dan via de post? Zie het nl. ni zitten om naar de UK te verzenden. In mijn buurt heb je enkele Hifinesse-filialen (dit zijn officiële Sony verdelers), zou ik ook daar terecht kunnen voor dienst na verkoop? En hoe zit het met de stekker die met de PS3 komt? Is da een UK-stekker en ga ik een verloopstuk nodig hebben of zitten er meerdere stekkers bij de PS3? *Bundel is te vinden op amazon.co.uk > Electronics - PC & Video games > Hottest offers - Console Bundles > PS3 Slim Console Bundles EDIT: Ik zie net dat er onder bepaalde voorwaarden nog VAT bijkomt. Ik ben er ni echt volledig uit.. begrijp ik het juist dat er nog 21% bijkomt? Dat zou natuurlijk de aantrekkelijkheid van heel da ding drastisch verlagen.. Ieamnd ervaring met amazon.co.uk ? Laatst gewijzigd door grunwalski; 8 januari 2010 om 19:58 |
||||
|
|||||
|
|
#73 (permalink) | ||||
|
Ziet er mij totaal ni aantrekkelijk uit om eerlijk te zijn. Ten eerste die uncharted 2 bundel kost in België in sommige winkels 329-339€ (MM, Colruyt,...) en ten tweede nen HDMI kabel kost nog geen 10€.
Voor die paar euro zou ik geen moeite doen hoor, moest het nu 100€ schelen oke maar er zit ocharme 10-20€ verschil op. En da is da nog de prijs die je post, er komt nog VAT bij dus de prijs zal nog hoger liggen. |
||||
|
|||||
|
|
#74 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Soit, het antwoord op al mijn vragen vindt ge hier. Alles tesamen komt het op 345€ uit. |
|||||
|
||||||
|
|
#75 (permalink) | ||||
|
hey mensen , zoals ik reeds eerder verteld heb had ik een game op ebay vanuit de vs bestelt en betaalt op 1 december, de verkoper heeft dit verzonden op 4 december maar heb nog steeds niets toegekregen maar heb wel een trackingnummer gekregen van de verkoper, als ik dat op de site van usps invoer staat dit er als laatste bij :
Acceptance, December 15, 2009, 6:07 pm, ASTORIA, NY 11105 Electronic Shipping Info Received, December 04, 2009 dus sinds 15 december is er geen spoor meer van, vermits ik met paypal betaalt heb , heb ik ook een geschil geopend en de verkoper heeft hierop gereageerd door het trackingnummer aan paypal te melden, ik heb in elk geval nog tot 28 januari om het op te drijven tot een paypalclaim maar wat ik wilde vragen is of soms iemand van jullie reeds in gelijkaardige situatie gezeten heeft en of paypal mij zal terugbetalen als ik een claim indien want de verkoper heeft zogezegd toch een trackingnummer als bewijs alvast bedankt ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#76 (permalink) | ||||
|
Ik denk dat de site,waar je het game gekocht heeft,u een ander zal opsturen,ofwel het bedrag terug op uw paypal rek. zal storten (hebben ze bij mij ook eens gedaan),
Ik heb gisteren mijn game van gamehubs ontvangen,ik wist niet dat deze uitsluitend aangetekend opsturen,gelukkig is er meestal iemand thuis bij ons,alles is dus goed meegevallen met gamehubs. |
||||
|
|||||
|
|
#77 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#78 (permalink) | ||||
|
kunt ge met ecocheques terecht in bvb de gamemania? heb zo 125€ aan cheques gekregen en puntje bij paaltje kunt ge daar gene zak mee kopen, in den makro alleen nog producten waar een "ecolo" stickerke onderhangt.. niets intressants, dus nu zit ik hier met die cheques..
anders koop ik daar Heavy Rain en Mafia 2 mee ze ![]() ps: kweet dattek eens moet bellen of langsgaan om het te vragen maar mss zijn er mensen hier die dit al weten? ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#79 (permalink) | |||||
|
Wat denk je zelf ?
Citaat:
|
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|