|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#43 (permalink) | ||||
|
Bij Play ongetwijfeld. Die hun verzending is echt wel archislecht geworden.
Maar die Amazon is dus op maandag (gisteren) van Brussel naar Antwerpen gegaan (en gescand dat het OK was) en nu staat het gewoon al anderhalve dag gewoon stil. ![]() Estimated delivery was 4 januari. |
||||
|
|||||
|
|
#45 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#46 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#49 (permalink) | |||||
|
Citaat:
) maar ik plak gewoon de naam van de onlineshop op de verzending zelf zodat het duidelijk blijft.Gewoon rot dat het zolang duurt maar ik ga er wel opnieuw bestellen, hoor. Het is een andere reactie als die farce met TheHut toen. ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#50 (permalink) | ||||
|
En ik zit hier met stres voor mijn exemplaar van Gamestation.co.uk dat vorige woensdag is verzonden
![]() Mijn order van Play.com heb ik gisteren aangekregen en dat was de 27ste verzonden (kreeg email zondagmorgend om 05.00 wtf )Ik wacht al sinds eind november denk ik, 28 dagen lijkt me maar zachtjes gegokt van play Laatst gewijzigd door enZiiime; 5 januari 2010 om 21:17 |
||||
|
|||||
|
|
#55 (permalink) | ||||
|
Op gameplay.co.uk staat The Saboteur ook voor 25 pond. Ze hebben ook nog een reeks andere games in promotie, dus zeker eens zien op PlayStation 3 Special Offers at Gameplay - FREE UK Delivery
|
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|