|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#461 | ||||
|
Heavenly Sword ook enigszinds, alleen al om het mooie gelaat van de hoofdrolspeelster een must buy.
|
||||
|
|||||
|
|
#462 (permalink) | ||||
|
Heavenly sword idd.
Ninja gaiden Ninja gaiden sigma Ninja gaiden sigma 2 Wel vrij moeilijke games op standard niveau zelfs. DS genoeg door de kamer gezwierd daardoor. Afro samurai is er ook nog, maar daar kan ik u niks over vertellen. |
||||
|
|||||
|
|
#463 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Zeker en vast heavenly sword, fijnste hack n slash imo. darksiders, devil may cry, conan, afro samurai en ninja gaiden sigma (1&2) zijn ook zeker de moeite. als je echt wil zijn genji en untold legends ook vermakelijk, maar minder in kwaliteit. ik raad je ten zeerste af van golden axe beast rider te spelen want daar is vanalles mis mee. edit: er is ook nog x-men origins: wolverine, heb m ligge maar nog niet geprobeerd. Laatst gewijzigd door hanske82; 8 februari 2010 om 00:03 |
|||||
|
||||||
|
|
#464 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#469 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Te downloaden oo PSN. Wordt vaak vergeleken met "Lost Vikings". 3 personages; Thief (kan pijlen schieten en slingeren), Wizard (kan dozen en planken 'toveren' en bewegen) en ne Knight (kan bashen en z'n schild gebruiken) Kunt ge alleen (en dan kunt ge altijd van character wisselen), met 2 of met 3 (dan heeft elk 1 character) spelen. Ik vond het in elk geval iets heel leutig! |
|||||
|
||||||
|
|
#470 (permalink) | ||||
|
1)GTA4
2)COD:MW: 1 & 2 3)Uncharted 2 4)Deadspace 5)DIRT 2 6)Assassin's Creed 2 7)Killzone 2 8)Resistance2 9)Bioshock 10)GRID ...en dan moet ik nog beginnen aan Heavy Rain,GOW2,...... ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#471 (permalink) | ||||
|
Ik heb enkele vraagjes omtrent Offline Multiplayer gamen.
Kan er altijd met zowel 2 als 4 spelers op 1 scherm gespeeld worden ? Is er een verschil tussen de consoles als het over offline MP gaat ? Vb: Bij spel X kan men offline MP'en op de PS3, maar op de Xbox dan weer niet ? Wat zijn aanraders voor Offline MP ? Thanks ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#474 (permalink) | ||||
|
Eerste vragen zijn al beantwoord. Voor games:
Modern Warfare 2, Army of Two, LBP, Resident Evil 5, Resistance, nog hoopje. Je moet eens co-op ps3 ofzo googlen, er is een site die alle games toont in een tabel met al dan niet online of offline co op. edit: http://www.co-optimus.com/system/2/playstation_3.html |
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/665056-de-beste-ps3-games.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| PC GameSpecial Forum -> nieuwe ps3 game | This thread | Refback | 11 december 2009 18:00 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|