|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#22 (permalink) | ||||
|
Het probleem is dat zoiets als dit altijd een 'popularity contest' zal zijn. Je zal nooit objectief weten welk spel het beste is omdat ten eerste mensen beperkt zijn in het aantal spellen dat ze gespeeld hebben (en dus beperkt zijn in hun vergelijkingsmogelijkheden alsook kennisname van verschillende games) en ten tweede omdat dit aan smaak gebonden is en smaken verschillen nu eenmaal.
m.a.w. de ene zal AC beste spel vinden, terwijl iemand anders de repetitiviteit van de game zal hekelen. |
||||
|
|||||
|
|
#29 (permalink) | ||||
|
|
komaan mensen leer eens kiezen
of toch maxumim top 3tis moeilijk, maar dan toch uiteindelijk Uncharted... de mix van actie cutscenes en verhaal zit gewoon zo goed..it's a rollercoaster k snapook nie 100% waarom ik em boven mgs4 en fallout 3 zet,dewelke dus een ZEER eervolle vermelding krijgen |
||||
|
|||||
|
|
#35 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Volgens jou dan ![]() Voor mij heeft het en blijft het het 2e spel op de PS3 waar ik het meeste genot aan gehad heb. |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/665056-de-beste-ps3-games.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| PC GameSpecial Forum -> nieuwe ps3 game | This thread | Refback | 11 december 2009 18:00 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|