Mss, maar Konami houdt ook nog een persconferentie.
Mss, maar Konami houdt ook nog een persconferentie.
Hmm, ik ben echt wel eens benieuwd wat Kojima ditmaal voor ons in petto heeft..
En de cutscènes horen gewoon bij een Metal Gear game, zonder de minutenlange filmpjes is het gewoon geen MG-game.
Hmm, als ik terugdenk aan de eerste MGS.. Jongens, nostalgie toch!![]()
net 2 uur perscon. gezien van sony, geen MGS te zien voor ps3 ?
gaan ze die apart announcen ofzo ?
khoop idd dat we op de konami conference iets horen ervan.
die psp-game van MGS zag er wel gek uit...
vervolg op MGS 3, en op momenten zag ge 4x snake? gekke shit
Ik heb mij speciaal dit jaar nog een PSP gekocht om dan toch Metal Gear Solid Portable Ops te kunnen spelen. Een nieuwe Metal Gear op PSP is dus mooi meegenomen. Nu hoop ik nog op gameplay beelden van Metal Gear Solid Rising.
modern warfare is ook niet op sony weergegeven dus wss zal mgsr dan op konami's conference zijn
, maar vraag me nu af, die psp go is speciaal voor digitaal bestanden, games. komt die nieuwe mgs voor psp dan ook uit op disk voor de vorige versies van de psp? dan kan het altijd wel eens zijn dat ik me nog een psp aanschaf
mss dat de metal gear voor psp ook op de ps3 zal zijn?
omdat daar kwam dat tegen van big boss enzo allemaal in voor he...
Lees ik het nu goed en komt MGS Rising ook uit voor de pc?![]()
hier zit ik wel ECHT op te wachten, hoor...
Waw, ik merk het nu maar pas met de ending cutscene van MGS4 weer te zien maar helemaal op het einde, zelfs na de hele credits, is er nog een kort stuk waar je Sunny weer eieren ziet bakken en dan zegt ze iets in de naart van "They're perfect! Sort'a like the sun, And oh look she's RISING again"
Eigenlijk hadden we al een hint gekregen voor Metal Gear Solid: Rising
Alvast wat omhoog brengen, mss kunnen we hier binnenkort wat nieuws posten met de aankomende GDC / Gamescon.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)