soul,
op gamehubs staat hij psies pas voor december.
Bayonetta | Gamehubs.com
via yesasia is hij wel verkrijgbaar:
YESASIA: Bayonetta (Japan Version) - SEGA, SEGA - PlayStation 3 (PS3) Games - Free Shipping
Zou deze ook in Engels zijn?
soul,
op gamehubs staat hij psies pas voor december.
Bayonetta | Gamehubs.com
via yesasia is hij wel verkrijgbaar:
YESASIA: Bayonetta (Japan Version) - SEGA, SEGA - PlayStation 3 (PS3) Games - Free Shipping
Zou deze ook in Engels zijn?
Oké de Japanse versie blijkt dus al uitverkocht te zijn. Gamehubs heeft de Japanse versie helaas niet meer online staan en is dus begonnen met pre-orders van Engelse versie. (zie je ook aan de cover) Nogtans heeft een vriend van me de japanse versie vorige week nog kunnen bestellen.
Die van Yesasia durf ik helaas niet met 100% zeker te zeggen of hij Engelstalig is maar normaal wel aangezien Sega de Japanse versie volledig Engelstalig heeft gemaakt. Helaas staat het niet bij de beschrijving zoals gamehubs deed.
Ik zou niet wachten, gelijk importeren van yesasia zolang de vooraad nog strekt, tenzij je wil/kan wachten tot januari.
Laatst gewijzigd door soulgamer; 19 november 2009 om 18:18
is er al meer geweten over de eu release? als die al in januari komt bestel ik hem gewoon maar hier
heb net de demo eens gespeeld kon er niet direct goed aan uit omdat ik geen chinees kan maar wat ik heb gedaan door gewoon nog maar te button bashen vonnek al wow .
en dan die draak wops alle kleedjes uit en gaan :d
ziet er mij wel heeeeeel moeilijk uit om alles areas of hoe moet je het ook noemen met platinum medalle te clearen
Heb net de demo afgehaald en gechecked en man, hoe over the top kan je gaanDeze komt hier zeker binnen!
Dikke second, die typische Japanse sfeer en over-the-top actie zijn zo zalig he, ik ga mijn pre-order van de Climax edition laten staan![]()
Ik ben iets vergeten vragen (hopelijk leest soulgamer dit).
Op welke moeilijkheidsgraad heb je de game gespeeld? Was de game op die moeilijkheidsgraad dan pittig of toch eerder makkelijk? Welke graad zou je aanraden?
Na het spelen van de demo twijfel ik toch. Ik wacht nog eventjes af
ik vind het ook wel vet![]()
vind het maar een rare game..
Is deze nog steeds niet uit in Europa? Amerika heeft em toch al zeker een maand ofzo?
Net de demo gespeeld. Game speelt echt supervlot, maar tis meer pure button bash. Behalve dan soms die acties die je kan uitvoeren (torture and gigaton stuff daar). Voor de rest heb ik echt geen flauw idee wat ik aan het doen maar het ziet er wel supervet uit
![]()
Net de demo gespeeld, zalig game. Komt zeker in huis... MAAR hoe komt Game Mania met een releasedatum van 23/12? Ze zijn zelfs al aan het aftellen op de website en het staat in hun folder...
Ik vind het ook zeer raar.
Ach we zullen het volgende week toch zien of horen. Je kan alleen maar hopen!![]()
Ik denk dat ik deze ga halen in plaats van GoWIII, this looks even more fun![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)