|
|
#84 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#86 (permalink) | ||||
|
Blijkbaar heeft Sony al alle aandacht weggekaapt. Op de dag dat MS zijn presentaties doet pakt de BBC al uit met de PSP go
PSP Go is the talk of E3 opening Ik hoor Steve Ballmer al vloeken tot hier |
||||
|
|||||
|
|
#88 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Desondanks staan er ons nog voldoende verrassingen te wachten. Op zijn Twitter pagina meldt Geoff Keighley, de host van Spike's GTTV, dat Sony nog verschillende grote games gaat aankondigen. Meer mag hij voorlopig niet kwijt, dus Sony fans moeten morgenavond goed Gamed volgen. Bron: Gamed.nl |
|||||
|
||||||
|
|
#89 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#90 (permalink) | ||||
|
Ik gok dat ze eindelijk die prijsverlaging gaan doorvoeren voor de PS3. Niet dat ik veel aan heb maar bon. Hoe meer PS3's worden verkocht hoe beter, niet?
Maar dat Sony opnieuw grote games gaat aankondigen, daar bestaat geen twijfel over. |
||||
|
|||||
|
|
#93 (permalink) | |||||
|
Citaat:
-ik wil dat elke consument gelijk behandeld wordt (dus ook al heb ik geen 60Gb-model gekocht bij de launch met PS2 BC). Dit is louter principeel. -het is gemakkelijk dat je overal in je huis je PS2-schijfjes kan opzetten -PS2-graphics vind ik allesbehalve 'minderwaardig'. Je moet dat zien in die generatie van games en consoles. Anders zou ik ook geen DS spelletjes kopen als ik enkel 'supergraphics' wil Bottom line: het is niet omdat ik biezonder kritisch ben voor de technische afwerking van games, dat ik niet kan genieten van eenvoudiger concepten. En zo zijn er nog gamers hoor. Niet iedereen over dezelfde kam scheren Koenraad. ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#94 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Trouwens, als je je PS3 hebt gekocht wist je maar al te goed dat BC niet meer aanwezig was. Je bent dus akkoord gegaan met de voorwaarden en hebt dus geen recht van klagen. |
|||||
|
||||||
|
|
#96 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Maar ergens ist wel ne strategische zet om er voor te zorgen dat de verkoop van ps2 niet stilvalt aangezien de meesten overschakelen naar ne ps3. Wetende dat er voor ps2 nog steeds spellen worden gemaakt lijkt het wel logisch dat die BC eruit is gegaan maar 't is ni eerlijk voor diegenen die ne ps3 gekocht hebben, hunne ps2 weg is of stuk en nu liggen die daar met hun ps2 spellen... Ik moet hiscore toch gelijk geven ze |
|||||
|
||||||
|
|
#97 (permalink) | ||||
|
sommigen denken dat die PS3 zomaar in prijs is verlaagd. Die prijsverlaging had ook enkele nadelen. De afschaffing van de BC is daar één van. Dat heeft dan ook niks te maken met een ongelijke behandeling.
Dan kunnen de mensen evengoed zagen dat ze in het begin meer dan 400 euro hebben moeten betalen voor een console. |
||||
|
|||||
|
|
#98 (permalink) | ||||
|
Verdwenen? De PS3 werd in't begin TE weinig verkocht. Hoofdreden;veel mensen vonden de prijs van 600 euro teveel waardoor de ps3 in de winkelrekken bleef liggen.Sony heeft toen voor een andere aanpak gekozen en de PS3 versimpelt om de kosten te kunnen drukken waardoor oa die BC eruitgelaten is. In feite zijn dus de zeikertjes die toen voor de prijs en nu hier het hardste om die BC aan't zagen zijn zelf de schuld.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| big suprise, gtmobile, motion controller, psp slim |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/644855-electronic-entertainment-expo-2009-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| 9lives - PS3 | This thread | Refback | 30 mei 2009 23:18 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|