|
|
#61 | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#63 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Edit: sinds mijn iphone laat ik mijn PSP ook wat aan de kant liggen.NIET dat de PSP slecht is maar op dit moment heeft mijn iphone meer te bieden+compacter. |
|||||
|
||||||
|
|
#64 (permalink) | |||||
|
Citaat:
wat ik anders ook wel goed nieuws zou vinden.ze mogen ook eens meer informatie over die "split/second" meegeven, lijkt me een toffe game, leuker dan Blur. |
|||||
|
||||||
|
|
#66 (permalink) | |||||
|
En wat zegt die website? Niks.
De CPU van de iphone heeft een iets hogere klokfrequentie, wil dat zeggen dat die sneller is? Natuurlijk niet. De PSP bezit minder RAM geheugen, maar de PSP heeft SRAM en de iphone DRAM. Natuurlijk is SRAM wel tientallen keren sneller (en ook een pak duurder). Ook moet dat RAM geheugen bij de iphone nog eens gedeeld worden met andere software die in de achtergrond draait. Last but not least, de grafische chip is nog altijd veel sterker dan die van de iphone. Citaat:
Iphone is op gamevlak geen echte concurrentie. Het lokt enkel de casual gamers die graag impulsaankopen doen en hip willen doen ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#67 (permalink) | |||||
|
Citaat:
De iPhone moet bovendien een redelijk zwaar OS draaien terwijl de PSP het grootste deel van zijn kracht in games kan steken. 3D is over het algemeen onnoemelijk traag (met Katamari als koploper, gewoonweg onspeelbaar traag) op een iPhone en ziet er niet veel beter uit dan een ds-game (buiten de texture filtering die voor een veel zachter beeld zorgt). Bovendien is de batterij in no time leeg bij veel games en zijn de controls lang niet geschikt voor elk genre. De iPhone is zalig als een telefoon waarop simpele korte games gespeeld kunnen worden maar als concurrent voor de DS en PSP is het waardeloos. |
|||||
|
||||||
|
|
#68 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() @ andere reply, reden dat ik slim interessant vind is dat het wellicht prijs zal laten dalen en minder verbruik heeft. |
|||||
|
||||||
|
|
#76 (permalink) | ||||
|
er waren een tijd geleden geruchten dat dit misschien door een firmware update ging gebeuren, ergens in de toekomst. We hebben daar echter niks meer van gehoord, dus ik weet niet of dat nog plausibel is. Van mij mag dat wel. Ik kan dan eindelijk mijn PAL ps2 wegdoen. De upscaling is ook een plus
|
||||
|
|||||
|
|
#78 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Bizar maar waar. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| big suprise, gtmobile, motion controller, psp slim |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/644855-electronic-entertainment-expo-2009-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| 9lives - PS3 | This thread | Refback | 30 mei 2009 23:18 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|