|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#46 (permalink) | ||||
|
YouTube - PSP go! Qore June 2009
De gelekte Qore vid in super kwaliteit oh en ![]() pirate king gets overthrown ![]() Laatst gewijzigd door Creamium; 31 mei 2009 om 03:52 |
||||
|
|||||
|
|
#48 (permalink) | ||||
|
ik vraag mij toch iets af...
Sony beslist om de PSP go te presenteren VOOR de E3 presentatie, Ok het word wel officieel aangekondigd dan, maar ik bedoel normaal hou je zo een aankondiging stil tot op de presentatie om er dan groot mee uit te pakken. Zou Sony hun show dan zo groot zijn dat ze het vertrouwen hebben hun PSP go niet in hun show te revealen? |
||||
|
|||||
|
|
#52 (permalink) | |||||
|
Citaat:
) en als je dan je games kunt afratelen, overtuig je misschien wel wat mensen om een psp in huis te halen. |
|||||
|
||||||
|
|
#55 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#57 (permalink) | ||||
|
ik ben ook niet echt iPhone-fan wat controls/interface betreft, maar je kan niet ontkennen dat het een platform is dat op dit moment een indrukwekkende opmars aan het maken is. Het ding heeft ongelooflijk veel succes. Dat komt vooral doordat de meeste games van die goedkope, low barrier to entry, pick up n play dingen zijn. Vele iPhone games hangen rond de €1 en een fuckton mensen kopen op impuls. Het is ook een ideaal platform voor hobbyprojectjes, bv Warren Spector had op 2 weken alleen een iPhone game in elkaar geflanst. Er zijn al enorm veel games voor.
Je mag de impact van dat platform in het huidige landschap helemaal niet onderschatten. |
||||
|
|||||
|
|
#58 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#59 (permalink) | ||||
|
Tja, we zijn het zo gewoon met knoppen te gamen dat dit nogal onaangenaam aanvoelt. Ik heb ook moeten wennen aan de besturing maar eens je er mee weg bent gaat het alof je niets anders gedaan hebt.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| big suprise, gtmobile, motion controller, psp slim |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/644855-electronic-entertainment-expo-2009-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| 9lives - PS3 | This thread | Refback | 30 mei 2009 23:18 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|