|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#21 | |||||
|
Citaat:
Dus op de E3 geen gebrek aan nieuws, exclusives en verrassingen. Misschien dat MGS voor 360 wel eens bevestigd zou kunnen worden, wie weet... Die titels die al bevestigd zijn zijn gewoon titels die iedereen al kent en die al verleden jaar zijn aangekondigd en waarschijnlijk in speelbare versie zal worden getoond. |
|||||
|
||||||
|
|
#22 (permalink) | ||||
|
Volgens mij houd MS de hitters nog achter maar al bij al denk ik toch dat Sony op kruissnelheid gaat met al die megatoppers die eraan zitten te komen.
Ik kijk nog evne wat ninty gaat doen en als ze niks van belang aankondigen (hetgeen ik ook vermoed) gaat mijn Wii de deur uit, kan hij mss nog een oma ofzo ergens gelukkig maken. |
||||
|
|||||
|
|
#26 (permalink) | ||||
|
![]() Ziet er mooi uit, maar niet echt comfortabel. En ik stel me ook vragen bij dat schuifmechanisme. Hopelijk snel een officiële aankondiging met alle details. update: 16GB flash space ingebouwd. Bluetooth. 3.8" scherm. 43% lichter dan de vorige. Release in de herfst. (PSP go thread op het PSP forum) Laatst gewijzigd door Goldrusher; 30 mei 2009 om 18:57 |
||||
|
|||||
|
|
#32 (permalink) | ||||
|
PSP go filmpje:
YouTube - 100 1381 (met beelden van LittleBigPlanet PSP en Jak & Daxter: The Last Frontier) Laatst gewijzigd door Goldrusher; 30 mei 2009 om 18:34 |
||||
|
|||||
|
|
#36 (permalink) | ||||
|
De persconferentie van Sony Computer Entertainment America (SCEA) op de E3 Media & Business Summit 2009, is ook te volgen via Home. Zo heeft een medewerker van de gloednieuwe Europese PlayStation weblog bekend gemaakt. De presentatie wordt gehouden in het "Presentation Podium", een ruimte die binnenkort wordt gelanceerd. De Sony-persconferentie begint 2 juni, 20:00 Nederlandse tijd.
Home is een service van Sony Computer Entertainment voor de PlayStation 3 en is in principe een virtuele leefomgeving waarin spelers met elkaar kunnen klessebessen, elkaar uitnodigen om een spel te spelen of om gewoon hun huis in te richten. E3 persconferentie Sony ook te volgen via Home - Home PlayStation Store Nieuws
|||||
|
|
#37 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Op Joystiq.com zei men gevat: "Hopelijk zitten niet al E3-aankondigingen van Sony in dat ene filmpje". Ik hoop het ook niet, want die PSP Go zal me een worst wezen (die analogue thumbstick positie is ook weer voor mensen met een derde hand), maar ik vrees er wel voor. En ik denk eerlijk gezegd ook dat MS gaat verderbouwen op zijn vernietigend palmares van aankondigingen (a la GTA IV en FF XIII) |
|||||
|
||||||
|
|
#38 (permalink) | ||||
|
wie weet heeft Sony dit jaar zelf iets van het kaliber FFXIII, een megaton waar niemand op voorhand iets van weet/vermoedt. kheb gehoord dat mensen van Sony vorig jaar uit de lucht kwamen vallen toen die aankondiging kwam, mss willen ze nu revanche nemen
![]() maar ik denk dat we idd al een groot deel van de mogelijke verrassingen gehad hebben met deze leak. kvind dat wel jammer, hoe meer grote unknown announcements hoe beter |
||||
|
|||||
|
|
#40 (permalink) | ||||
|
YouTube - PSP GO!
Geen fake. En het ziet er mooi uit, alleen de knoppen lijken niet echt ergonomisch... |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| big suprise, gtmobile, motion controller, psp slim |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/644855-electronic-entertainment-expo-2009-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| 9lives - PS3 | This thread | Refback | 30 mei 2009 23:18 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|