Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 178

Discussie: Starhawk

Member hiscore's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Dit spel zit ZEER zwaar onder de radar... ik vrees ervoor. Wie heeft de beta gespeeld en kan de niet-geinitieerde gamer even opsommen waarom hij STARHAWK zou kopen?

Kwestie van Starhawk efkes te bumpen ;-)

[p.s.: volgens mij had Sony hier al de free-to-play kaart moeten trekken]

EDUCATE us, beta-players!

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    tis een slechte maand h. D3/MP3 alleja.

Member TeKnO's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Is het al ergens te verkrijgen?

Member Fryto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb de beta gespeeld (wel niet de laatste 16vs16 versie) en staat in pre-order bij GM

'k Heb enorm veel uren aan Warhawk gespendeerd en kijk echt uit naar deze titel (hoewel hier en daar een paar voorlopige minpuntjes).

Het grote verschil met Warhawk is het Build & Battle systeem waarbij je zelf gebouwen, spawnpoints, turrets etc. kan neerpoten op het slagveld. Dat heeft tot gevolg dat het tempo vooral in het begin van een battle vrij laag ligt, maar het brengt een extra dimensie qua strategie.
    In de beta waren de gevechten wel merkelijk korter dan in Warhawk en ik kreeg ook niet direct dat adrenalinepompend gevoel. In de uiteindelijke game zal je echter met 16v16 kunnen spelen, terwijl in de beta versies die ik gespeeld heb het 8v8 was.
    Grafisch ziet het er wel mooier uit en er is ook een 1 player storymode.
    Voor zover ik kan zien zijn de maps bijna allemaal vrij donker en minder gevarieerd dan in Warhawk. Een paar voorlopige twijfels dus, maar afgezien daarvan denk ik dat het een even verslavende spelervaring wordt als Warhawk. De beta met slechts twee maps en minder voertuigen en build opties was al enorm verslavend, dus zonder twijfel de volledige versie ook.
    Playing now: GT6 , iRacing , Ni No Kuni: Wrath of the white witch
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------
    PSN: Fryto1983
    iRacing: B-class

iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fryto Bekijk bericht
    Heb de beta gespeeld (wel niet de laatste 16vs16 versie) en staat in pre-order bij GM

'k Heb enorm veel uren aan Warhawk gespendeerd en kijk echt uit naar deze titel (hoewel hier en daar een paar voorlopige minpuntjes).

Het grote verschil met Warhawk is het Build & Battle systeem waarbij je zelf gebouwen, spawnpoints, turrets etc. kan neerpoten op het slagveld. Dat heeft tot gevolg dat het tempo vooral in het begin van een battle vrij laag ligt, maar het brengt een extra dimensie qua strategie.
    In de beta waren de gevechten wel merkelijk korter dan in Warhawk en ik kreeg ook niet direct dat adrenalinepompend gevoel. In de uiteindelijke game zal je echter met 16v16 kunnen spelen, terwijl in de beta versies die ik gespeeld heb het 8v8 was.
    Grafisch ziet het er wel mooier uit en er is ook een 1 player storymode.
    Voor zover ik kan zien zijn de maps bijna allemaal vrij donker en minder gevarieerd dan in Warhawk. Een paar voorlopige twijfels dus, maar afgezien daarvan denk ik dat het een even verslavende spelervaring wordt als Warhawk. De beta met slechts twee maps en minder voertuigen en build opties was al enorm verslavend, dus zonder twijfel de volledige versie ook.
    Ik weet dat het daar niet mee te vergelijken is, maar ik heb heel graag M.A.G. gespeeld omwille van zijn complexiteit vermengd met dolle pret in de shootouts. Kan je Starhawk daar een beetje mee vergelijken of is het base building aspect dominant hier?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hiscore Bekijk bericht
    Ik weet dat het daar niet mee te vergelijken is, maar ik heb heel graag M.A.G. gespeeld omwille van zijn complexiteit vermengd met dolle pret in de shootouts. Kan je Starhawk daar een beetje mee vergelijken of is het base building aspect dominant hier?
    Ik denk dat dat vooral van het speltype afhangt. Bij capture the flag is het building aspect vrij dominant omdat het essentieel is om je vlag te verdedigen. Bij team deathmatch speelt dit veel minder een rol.

Langs de andere kant is het vrij intens wanneer het vijandelijke team je base aanvalt bij capture the flag. Niet veel verschil met Warhawk, maar het build en battle systeem maakt dat je base er steeds anders zal uitzien.
    Ik herinner mij enkele epic gevechten die mij deden denken aan het bestormen van checkpoint "C" in de MAG sabotage maps . Heb ik inderdaad ook graag gespeeld.

iTrader
    86 (97%)
    9 op ign.

iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    9 op ign.
    Gemiddeld rond de 78% op metacritic. Laagste score 60%. Campaign schijnt een onding te zijn ("training tool for the mp"). Denk wel dat die mp op iets zal trekken maar ik vraag me bv. af of er AI bots inzitten om bv. custom matchkes te kunnen spelen tegen de cpu of deels cpu/human?

Ook zag ik af en toe precies wat screen tearing in de beta footage. Iemand die dat kan bevestigen?

iTrader
    86 (97%)
    mja metacritic, khecht daar allemaal niet te veel belang aan infeite. Van die sites die geen kat leest, hecht ik echt geen waarde aan die hun reviews.

Ziet er wel een geestige game uit wel, maar teambased multiplayer is altijd zo hit or miss , als je met van die complete fucktards moet spelen.

Approved 9-lifer SpeedySpeedsUp's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    mja metacritic, khecht daar allemaal niet te veel belang aan infeite. Van die sites die geen kat leest, hecht ik echt geen waarde aan die hun reviews.

Ziet er wel een geestige game uit wel, maar teambased multiplayer is altijd zo hit or miss , als je met van die complete fucktards moet spelen.
    Laten we het samen spelen dan? Ik ga er morgen om!

iTrader
    86 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpeedySpeedsUp Bekijk bericht
    Laten we het samen spelen dan? Ik ga er morgen om!
    ik ga morgen es rondzien hier in gent of het al erges te koop is.

Approved 9-lifer Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    niet met uw controller gooien, want tis geen easy spel in het begin

Member Magenof's schermafbeelding
    iTrader
    42 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jersy Bekijk bericht
    niet met uw controller gooien, want tis geen easy spel in het begin
    We zijn niet allemaal noobs zoals u!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hiscore Bekijk bericht
    Gemiddeld rond de 78% op metacritic. Laagste score 60%. Campaign schijnt een onding te zijn ("training tool for the mp"). Denk wel dat die mp op iets zal trekken maar ik vraag me bv. af of er AI bots inzitten om bv. custom matchkes te kunnen spelen tegen de cpu of deels cpu/human?

Ook zag ik af en toe precies wat screen tearing in de beta footage. Iemand die dat kan bevestigen?
    Heb nooit screen tearing ondervonden bij het spelen van de beta. Ik ken maar weinig spellen die zo vlot draaien als dit (en dat was dan nog maar tijdens de beta).

De meeste review sites kijken zelden verder dan de single player. Dit spel is in de eerste plaats multiplayer en co-op. Vandaar de verschillen in de reviews denk ik.

iTrader
    86 (97%)
    hohja die singleplayer, daar geeft toch niemand een reet om? Das net als de singleplayer in battlefield 3, kheb die ook nog nooit aangeraakt.

Wie verwacht er ook dat er plots een volwaardige singleplayer met een mega goed in de game zal zitten, het draait hier vooral rond singleplayer.

iTrader
    0
    Is zoals bij Twisted Metal. Geweldig veel fun in de multiplayer, en een single player die hooguit goed is als bezigheidstherapie wanneer PSN platligt

Approved 9-lifer svp46's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Is hier een public beta van geweest.
    Had zelfs nog niets gehoord van een opvolger van warhawk.

Ziet er wel weer goed uit.

iTrader
    0
    Er was een private beta vanaf eind November 2011
    Gradueel werd hij meer public gemaakt met beta code giveaways op Facebook en Twitter, mensen die veel Warhawk gespeeld hadden, codes die bij Uncharted 3 zaten, PSN Plus users etc. Ik denk dat hij enkel vanaf Maart ofzo echt volledig public werd.

iTrader
    86 (97%)
    zonet ff gaan kijken in de fnac/frs/bartsmit hier in gent en nog niets te zien.

Miss dat ik vanmiddag es naar de GM ga.

iTrader
    0
    Net sms'je van GM gekregen dat ik hem mag ophalen
    Zal nog wel tot deze avond moeten wachten...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten