Oorspronkelijk geplaatst door
Fryto
Heb de beta gespeeld (wel niet de laatste 16vs16 versie) en staat in pre-order bij GM
'k Heb enorm veel uren aan Warhawk gespendeerd en kijk echt uit naar deze titel (hoewel hier en daar een paar voorlopige minpuntjes).
Het grote verschil met Warhawk is het Build & Battle systeem waarbij je zelf gebouwen, spawnpoints, turrets etc. kan neerpoten op het slagveld. Dat heeft tot gevolg dat het tempo vooral in het begin van een battle vrij laag ligt, maar het brengt een extra dimensie qua strategie.
In de beta waren de gevechten wel merkelijk korter dan in Warhawk en ik kreeg ook niet direct dat adrenalinepompend gevoel. In de uiteindelijke game zal je echter met 16v16 kunnen spelen, terwijl in de beta versies die ik gespeeld heb het 8v8 was.
Grafisch ziet het er wel mooier uit en er is ook een 1 player storymode.
Voor zover ik kan zien zijn de maps bijna allemaal vrij donker en minder gevarieerd dan in Warhawk. Een paar voorlopige twijfels dus, maar afgezien daarvan denk ik dat het een even verslavende spelervaring wordt als Warhawk. De beta met slechts twee maps en minder voertuigen en build opties was al enorm verslavend, dus zonder twijfel de volledige versie ook.