|
|
#81 | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#83 (permalink) | ||||
|
Wedden dat hij zelfs de helft van het verhaal en de verwijzingen in het spel niet begrijpt
![]() Amai ni, examens zijn dan net gedaan en het is een lesvrije week, woohoo |
||||
|
|||||
|
|
#86 (permalink) | |||||
|
Citaat:
een review nog wel ![]() maareu, idd het wordt een fantastische game daar ben ook ik zeker van |
|||||
|
||||||
|
|
#90 (permalink) | |||||
|
Special edition:
![]() Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#91 (permalink) | ||||
|
eerste indruk van Bioshock 2 op PS3
BioShock 2 Updated Quick Look on the PS3 - PlayStation 3 Previews at GameSpot game zal deftig afgewerkte port worden als we het artikel kunnen geloven |
||||
|
|||||
|
|
#96 (permalink) | ||||
|
Ik heb een domme vraag eigenlijk. Ik wou altijd bioshock is uitprobere, maar ik wil echt geen van zo'n domme zombie shooters enz. Maar ik heb paar filmkes op youtube gzn en het verhaal op zich lijkt me heel goe en het heeft ook veel goeie reviews gekrege. Ik zou da graag spele, maar zou ik van bioshock 2 beginne of ook de eerste is uitspele?
Merci |
||||
|
|||||
|
|
#97 (permalink) | ||||
|
Je zal de 2de denk ik wel kunnen spelen zonder de eerste gespeeld te hebben. Maar in de 2de vind je wel redelijk wat referenties naar BioShock 1 (en dat maakt het wel extra leuk
). Bioshock heeft indertijd infeite men "geloof" in goede games & shooters aangewakkerd wegens originele gameplay & super verhaallijn. Khoop dat dit je wat geholpen heeft ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#100 (permalink) | ||||
|
da's gewoon de normale versie afgeprijsd, Game Mania verkoopt hem hier ook al aan €15, identiek diezelfde versie vanop thehut
ik ben hem zelf nog eens aan het herspelen op pc en raad iedereen die geïnteresseerd is in deel 2 het origineel zeker te spelen aangezien er veel referenties zullen zijn naar personages van het origineel |
||||
|
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/632754-bioshock-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Reviews & Previews | Gamekings - Elke dag nieuwe video's | This thread | Refback | 5 januari 2010 21:08 | |
| 9lives - PS3 Screenshot-of-the-day | This thread | Refback | 12 maart 2009 16:21 | |
| 9lives - PS3 Screenshot-of-the-day | This thread | Refback | 8 maart 2009 18:26 | |
| 9lives - PS3 | This thread | Refback | 6 maart 2009 17:22 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|