Pagina 3 van 20 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 396

Discussie: Rock Band

Member TCmatic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    psn: teecee83
    Speel meestal op expert, de moeilijkere op hard

Member Chris Dust's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dit weekend in de gamemania gaan vragen naar RB2 voor de PS3 en die wist mij te vertellen dat dit enkel voor de xbox360 is... hu?!!

Zal mijn ghwtdrum trouwens werken op RB2 ?

Banned boeffel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Dust Bekijk bericht
    Dit weekend in de gamemania gaan vragen naar RB2 voor de PS3 en die wist mij te vertellen dat dit enkel voor de xbox360 is... hu?!!

Zal mijn ghwtdrum trouwens werken op RB2 ?
    eerst voor Xdoos, later voor PS3

normaal gezien denk ik van wel

Approved 9-lifer Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSnaker Bekijk bericht
    Rock Band 2 ligt al in de winkel. Je kan ook de songs van Rock Band 1 exporteren voor 400 MS points, dus je koopt best Rock Band 2 en huurt/leent Rock Band 1, waar je dan export songs doet (naar je harde schijf).

:edit: dit werkt toch voor Xbox 360, voor PS3 waarschijnlijk ook.
    Ahja? Ik vind hem toch nie direct online te koop op een van de uk stores...
    En btw kan ik rock band 2 met een gitaar van GH3 spelen? Dan kan ik de game apart kopen zonder gitaar, drum en micro das wa goedkoper

edit: komt blijkbaar de donderdag uit? En de guitar hero 3 controller werkt blijkbaar niet
    Laatst gewijzigd door Unpro; 1 februari 2009 om 21:36

Approved 9-lifer FreakyJP's schermafbeelding
    iTrader
    83 (100%)
    Vermist RB2 binnenkort uitkomt heb ik een aantal vraagjes:

- Werken de DLC van RB1 op RB2?
    - Werken de instrumenten van GH3 en Wt op RB1 en de GH3 gitaar op RB2?

iTrader
    0
    Dlc van RB1 werkt op RB2, voor de liedjes van RB1 op 2 te kunnen spelen (allemaal behalve paranoid, run to the hills en enter sandman) moet je een importkey van 5 euro kopen...

de instrumenten werken allemaal met elkaar

Approved 9-lifer FreakyJP's schermafbeelding
    iTrader
    83 (100%)
    Heb je ook de RB cd nodig als je die wilt importeren ?

Anyway, kzoek nu iemand die liedjes van RB witl sharen

iTrader
    0
    je hebt de RB1 cd nodig, ik heb trouwens amerikaans dlc, dus ik kan niet sharen

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Hi,

ik vroeg mij af hoe dat sharen van dlc precies werkt, en of er iemand bereidt is dit te doen? Zoek dlc van Pixies, The Who, QOTSA, en nog wa stuff. vraagjes:
    -moet je RB2 hebben om dit te doen of kan het ook met RB1?
    -als ik nu straks RB2 koop, staat mijn reeds gekochte dlc er automatisch in of moet je die dan ook nog importeren van RB1 zoals de gewone songs?

Thx

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evil_Ash Bekijk bericht
    Hi,

ik vroeg mij af hoe dat sharen van dlc precies werkt, en of er iemand bereidt is dit te doen? Zoek dlc van Pixies, The Who, QOTSA, en nog wa stuff. vraagjes:
    -moet je RB2 hebben om dit te doen of kan het ook met RB1?
    -als ik nu straks RB2 koop, staat mijn reeds gekochte dlc er automatisch in of moet je die dan ook nog importeren van RB1 zoals de gewone songs?

Thx
    Je kan met beide games dlc kopen, als je rb2 koopt zal je dlc er automatisch instaan

Member
    iTrader
    6 (100%)

iemand een idee?!

Ik heb een probleem ivm dlc:

vandaag is mijn rb2 van amazon toegekomen (uk-versie), zalige set list btw. Al de dlc die ik reeds gekocht had staat allemaal netjes in het spel, tot hier geen probleem. Maar, als ik via rb2 nr de music store ga, staat de helft van de beschikbare liedjes er niet meer tussen (in vgl. met rb1). Bij de volledige albums staat juist die van de cars en die van judas priest, de rest is blijkbaar verschwunden! Ook, ik kan nergens het volledige album van Pearl Jam kopen. In de music store via rb1 staat overal de vermelding "purchased" (wanneer dit niet het geval is), in het menu van de psn-store kan ik enkel de liedjes apart kopen en in de music store via rb2 staat hij niet. Ik weet wel dat ik ze gewoon apart kan kopen maar is het niet voordeliger om het als een album te kopen? Ben ik de enige die dit voorheeft of is dit gewoon zo? Graag iemand zijn bevindingen.

iTrader
    1 (100%)
    hoe kan ik een code invoeren in game mod-menu? dat lukt mij langs geen kanten. (ik wil gewoon alle nummers unlocken).

iTrader
    0
    hoe kan ik een code invoeren in game mod-menu? dat lukt mij langs geen kanten. (ik wil gewoon alle nummers unlocken).
    strum vergeten?

Ik heb een probleem ivm dlc:

vandaag is mijn rb2 van amazon toegekomen (uk-versie), zalige set list btw. Al de dlc die ik reeds gekocht had staat allemaal netjes in het spel, tot hier geen probleem. Maar, als ik via rb2 nr de music store ga, staat de helft van de beschikbare liedjes er niet meer tussen (in vgl. met rb1). Bij de volledige albums staat juist die van de cars en die van judas priest, de rest is blijkbaar verschwunden! Ook, ik kan nergens het volledige album van Pearl Jam kopen. In de music store via rb1 staat overal de vermelding "purchased" (wanneer dit niet het geval is), in het menu van de psn-store kan ik enkel de liedjes apart kopen en in de music store via rb2 staat hij niet. Ik weet wel dat ik ze gewoon apart kan kopen maar is het niet voordeliger om het als een album te kopen? Ben ik de enige die dit voorheeft of is dit gewoon zo? Graag iemand zijn bevindingen.
    in de psn-store moet ge packs kunnen kopen hoor, en dat van die purchased is een bekende bug, ik dacht dat die opgelost was maar als ge daar op klikt zoude da normaal gezien moeten kopen, probeer anders de download again functie misschien..

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Thx boeffel, maar als ik purchase again doe in de music store komt er een foutmelding dat " dit album op dit moment niet gekocht kan worden en dat ik later moet terug checken enz." (ih engels wel te verstaan). En in mijn psn-store staan enkel de songs apart, kan jij al de liedjes in 1 pack kopen? De andere cds, packs zijn geen probleem maar die van pearl jam lukt niet. Zou je eens willen checken of dit in jouw psn-store ook zo is? Bedoel, dit kan toch niet enkel bij mij zijn...?!

Approved 9-lifer Lord_Loki's schermafbeelding
    iTrader
    2 (67%)
    iemand die dlc wil sharen van RB2?

iTrader
    1 (100%)
    Ik geef het op , op mijn schijven moeten slaan terwijl ik zogezegd op toms sla, dat doet voor mij te veel afbreuk aan het echtheidsgevoel. Eens kijken morgen hoeveel ik er nog voor krijg in de gamemania...

Ik wil het gevoel hebben dat ik min of meer echt aant drummen ben en niet gewoon wat kleurtjes volgen. Jammer voor die paar goeie nummers die er op staan.

iTrader
    0
    Ik geef het op , op mijn schijven moeten slaan terwijl ik zogezegd op toms sla, dat doet voor mij te veel afbreuk aan het echtheidsgevoel. Eens kijken morgen hoeveel ik er nog voor krijg in de gamemania...

Ik wil het gevoel hebben dat ik min of meer echt aant drummen ben en niet gewoon wat kleurtjes volgen. Jammer voor die paar goeie nummers die er op staan.
    probeer eens enter sandman op expert

en als je hierop kan drummen, heb je een megagoeie basis om echt drummen te beginnen, dus je leert er wel degelijk dingen mee bij

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boeffel Bekijk bericht
    probeer eens enter sandman op expert

en als je hierop kan drummen, heb je een megagoeie basis om echt drummen te beginnen, dus je leert er wel degelijk dingen mee bij
    Ja maar ik leer echt wel drummen met GHWT veel beter vind ik

iTrader
    1 (100%)
    voila zie verkocht en GH metallica gepreordered... voor mij geen rockband meer

Approved 9-lifer Lord_Loki's schermafbeelding
    iTrader
    2 (67%)
    is rockband ACDC al uit in Belgi╦???

Pagina 3 van 20 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten