|
|
#282 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Reden wel: veel meer replay value. |
|||||
|
||||||
|
|
#283 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Replay value? Ik speel dan nog altijd liever hetzelfde spel opnieuw alleen dan telkens met een andere partner. Een goed spel heeft geen multiplayer nodig voor replay value. Een goed spel speel je zo vaak opnieuw omdat het zo goed is. Laatst gewijzigd door Scooter; 25 april 2009 om 14:42 |
|||||
|
||||||
|
|
#284 (permalink) | ||||||||
|
Drake's Fortune:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|||||||||
|
|
#285 (permalink) | ||||
|
http://cache.gawker.com/assets/image...4/infamous.jpg
wut? prepare for MP sweetness, juist wat deze game nodig gaat hebben om het nog beter te maken! |
||||
|
|||||
|
|
#286 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Toch geen zoveelste tacked-on deathmatch en capture-the-flag, die elke normale gamer al beu is sinds de hoogdagen van Quake en UT zeker ? Enfin, I'm out. Veel plezier met je multiplayer, mij interesseert het niet. |
|||||
|
||||||
|
|
#287 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#291 (permalink) | ||||
|
bende kakkers hier zeg, wees blij dat ze MP erin steken
als ge een beetje Naughty Dog zou kennen zout ge weten dat ELKE game die die gasten tot hiertoe afgeleverd hebben een pareltje was, ik heb dan ook het volste vertrouwen dat hun volgende creatie mij zoals al die anderen weer enorm zal kunnen plezieren |
||||
|
|||||
|
|
#294 (permalink) | ||||
|
Ik zie ook ni het nut van ne MP bij uncharted... MP-spellen genoeg op de markt. Kom nu gewoon maar af met een mega-vette SP ervaring waarbij den eerste in het niets verdwijnt...
|
||||
|
|||||
|
|
#295 (permalink) | ||||
|
Ja maar niemand weet zeker dat de SP slecht(er) gaat zijn omdat er MP in zit. Dat word precies maar gewoon aangenomen als feit dus begint iedereen maar te zegge dat er geen MP mag in zitte en blablabla
|
||||
|
|||||
|
|
#297 (permalink) | ||||
|
|
ik wachtte ook niet op mp
ik hoop dat em der in zit omdat uit hun testsessie bleek dat de mp zo vet was dat zonde is om er nie verder mee te werken en er daarom een stuk zij missies zitten met mp maar zoals eerder gezegd uncharted is een schitterende single player ervaring die je met plezier een aantal malen uitspeeld, ik heb zelfs alle filmpjes herbeken bij 1 |
||||
|
|||||
|
|
#298 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Dat gezegd, ik vind ergens natuurlijk wel dat je gelijk hebt hoor. Maar je kan het gewoon langs twee kanten bezien. Maar als de makers zich nu heel hard op de SP concentreren, des te beter.
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|