Is er eigenlijk al een prijslijst van de accessoires ergens?
Komt er in Belgie iets voor de 3g in samenwerking met sony?
Of zijn er aanraders?
kan je via de PS Store zelf een bedrag kiezen voor erop te zetten via credit card?
Ik zou graag DLC kopen van 7,99€ maar ik het nog 7,05€ op m'n rekening staan in PSN.
Kan ik er nu 94 cent op plaatsen of gaat dit niet?
Idd, geen geld in u psn laden, gewoon bestellen en afrekenen. Dan wordt het bedrag dat je tekort komt er bijgevoegd en geen 5€
Waarom krijgen die bekende pipos altijd dingen gratis :/ ze hebben geld genoeg gvd
hm lees dit nu pas. Wat heeft het dan voor nut. Voor te internetten ga ik gwn op mijn smartphone. Dacht dat 3g ook voor online gamen was.Wat kan ik met 3G ?
Met 3G kun je overal op internet en op de Store, ook al is er geen WiFi-hotspot in de buurt.
online gaming vereist echter wel een WiFi-verbinding.
trophies: ja
op ps3 account: geen idee, vermoed van wel
stel ik koop een tweedehands spel zonder te vragen of zijn codes gebruikt zijn. kan ik dit achteraf zelf weten zonder ze te moeten activeren?
grtz
Games met zo'n code vereisen enkel de code als je online wil spelen. Dan moet je de code ingeven en zul je direct weten of ze al gebruikt is. Je kan altijd een nieuwe code kopen op de PlayStation Store, voor €9.99.
Heb je een code en wil je weten of ze al gebruikt is - of waarvoor de code dient -, kun je gewoon de code ingeven op de Store. Is ze al gebruikt, krijg je direct een foutmelding dat de code reeds gebruikt of ongeldig is. Is ze wél nog geldig, krijg je te zien waarvoor de code dient. Vervolgens moet je nog eens bevestigen wil je ze gebruiken... of je klikt op annuleren en de code blijft geldig.
now playing: Assassin's Creed III | Gravity Rush
Weet iemand een paar goede games in de aard van gta?
Ik zoek eigenlijk een game met een goede single player, maar ook met een open map zodat je af een toe een beetje gewoon fun kan hebben
Dat was er inderdaad 1 van
Laatst gewijzigd door Den_John; 13 december 2011 om 17:27
Prachtig toestel, al betwijfel ik of ik geld zal hebben...
Vandaag even binnen in Dreamland... Wat zag ik daar staan: een stuk of 10 van de preorder pakketen in de rekken. Toch moeten inhouden om geen preorder te plaatsen.
Na de 3DS heb ik mijn lesje geleerd, ik wacht nog even af. Je weet maar nooit dat er snel bundels en een eventuele prijsverlaging komt...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)