|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | |||||
|
![]() officiële site release: 25 december 2008 (JP), 2 februari 2010 (US), 26 februari 2010 (EU) genre: RPG dev: Level-5 >>> Gametrailers | Metacritic >>>>>> the online experience Exclusieve RPG van de makers van Dark Cloud, Rogue Galaxy en Jeanne d'Arc. Met 4 speler online co-op missies. Citaat:
![]() ![]() ![]() Over battles... Spoiler:
Over de reuzen... Spoiler:
---------------------------------------------------------------------------------------------- ULTRAnumb's mening Deze game ziet er al zeer goed uit inmate van fantasie en RPG sfeer, de filmpjes die ik al gezien heb zien er veelbelovend uit en niet te vergeten dat Level 5 een zeer goede developer is als het aankomt op RPG's, sommigen hier zullen zich Level 5's zeer succesvolle RPG reeks Dragon Quest wel kennen en ik geloof dat deze nieuwe RPG van hun zeker een pluspunt op hun lijst van games word. . Laatst gewijzigd door Goldrusher; 9 februari 2010 om 18:45 Reden: box & release |
|||||
|
||||||
|
|
#3 (permalink) | ||||
|
na het multiplatform gaan van FFXIII is dit de enige PS3 exclusive waar ik echt echt naar uitkijk
![]() combat ziet der ook "interessant" uit trouwens Omnistalker, ge kunt images embedden in de PS3 en 360 sectie ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#5 (permalink) | |||||
|
Citaat:
en ja de game is PS3 exclusive (gelukkig) persoonlijk zie ik niet graag japanse RPG's naar 360 gaan maar Level 5 ontwikkelt vooral voor Japanse uitgevers (Sony en Nintendo) dus ik denk dat deze wel exclusief zal blijven |
|||||
|
||||||
|
|
#11 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Ze ontwikkelen meer voor Nintendo tegenwoordig heb ik indruk. Mja ben toch al heel tevreden met deze titel. Die dragon quest swords op Wii bv. is niet veel soeps. |
|||||
|
||||||
|
|
#20 (permalink) | |||||||
|
Citaat:
en trouwens, das nu ni om ambetant te doen, maar ik was nogal gechoqueerd door al da pokemon gedoen in den RPG thread, dermee dat het me is bijgebleven Citaat:
![]() soit ik denk/hoop dat deze titel toch wel alles heeft om potten te breken, leuke setting, concept, interessante combatmechanics en een productiehuis die echt wel weten hoe ze een aangename RPG ervaring kunnen brengen Citaat:
wow... Mass Effect, Jade Empire, KOTOR? Laatst gewijzigd door koji; 1 augustus 2008 om 16:54 |
|||||||
|
||||||||
![]() |
| Labels |
| level 5, only on ps3, ps3 exclusive rpg |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|