|
|
#101 | |||||
|
Citaat:
edit: Bovendien ben ik niet zeker of dit onderdeel al online is gegaan bij de preview-versies. |
|||||
|
||||||
|
|
#104 (permalink) | ||||
|
Dat is altijd het vreemde geweest aan het JRPG genre, enkel de grotere titels zijn actief (Final Fantasy bv) maar veel van de andere (was bij PS2 al zo) heeft nog nooit iemand van gehoord of zijn niet echt actieve threads voor.
Ach, ik heb de mijne pre-ordered bij VG+ |
||||
|
|||||
|
|
#109 (permalink) | |||||
|
Region-free:
Citaat:
Het enige verschil is dus de release. Morgen al voor de Amerikanen, pas de 26ste bij ons. |
|||||
|
||||||
|
|
#110 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#111 (permalink) | ||||
|
Mja, de Europese versie (via TheHut) is nog goedkoper. Vandaar dat ik het raar vond dat 3 man na elkaar het over VGP had. Misschien dat iemand zweert bij Amerikaanse versies en dat de rest volgt, omdat de co-op region-locked zou zijn... maar dat is ook niet het geval.
't Draait dus enkel om de release. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#112 (permalink) | ||||
|
Ik had er altijd al een oog op maar ik snapte het niet echt allemaal zo goed. Na dees filmpke YouTube - White Knight Chronicles - Trailer - The Online Experience - PS3 gezien te hebben begin ik wel het snappen dat het zo'n semi online rpg is alla demons souls en monster hunter. Goeie stuff.
|
||||
|
|||||
|
|
#113 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Mvg Ruben EDIT: VG+ verzend pas op 2 februari ? Ik had eigenlijk gehoopt dat ze al iets vroeger verzonden, jammer Laatst gewijzigd door Forzaracing; 1 februari 2010 om 17:10 |
|||||
|
||||||
|
|
#114 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#117 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#118 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#119 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| level 5, only on ps3, ps3 exclusive rpg |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|