|
|
#82 (permalink) | |||||
|
EU launch datum zal in de komende weken ge-announced worden op EU-blog. Maar als hij released op 2 februari in Noord-Amerika zal het wel mogelijk zijn hem via VGP te bestellen denk ik.
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#85 (permalink) | ||||||
|
update op PSB EU
Citaat:
Citaat:
Het is wel cool om te zien dat er een gauge gaat zijn om aan te tonen of een vijand sterker of zwakker is dan u, zodat de speler weet of hij hem wel gaat aankunnen of een snelle dood tegemoet rushed. |
||||||
|
|||||||
|
|
#86 (permalink) | ||||
|
Hoe zit dit nu met de releasedatum? hij komt binnnen 2 weken uit in Amerika en ze spreken van 26/02 in Belgie volgens game mania? wat denken jullie? komt hij effectied de 26st uit of zou ik hem beter preoreren bij vg?
|
||||
|
|||||
|
|
#88 (permalink) | ||||
|
I k ga geen risicos nemen en hem uit vg+ halen, zelfs op zijn slechts krijg ik hem wel tegen16/2. met ff13 om de hoek wil ik meer tijd hebebn om WKC uit te spelen tegen 9/3
besteld 46.92 € met verzendingskosten ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#97 (permalink) | ||||
|
heb mijn ook vandaag besteld bij videogameplus, ik was aant twijfelen voor op axelmusic, maar die hebben ergens een banner (van white knight) staan met daarop "not available in europe".
vg+ had ik demon souls besteld en 4 dagen na verzending lag het in mijn bus dus da was wel dik ok . maar versturen die normaal nie pre orders vroeger als de bestelling een hele eind moet afleggen ? |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| level 5, only on ps3, ps3 exclusive rpg |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|