|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#43 (permalink) | ||||
|
Wat? Is dit het spel waar ik zo verlekkerd op was in 2005? Ofwel heeft het een serieuze downgrade gekregen, ofwel ben 'k ondertussen al veel meer gewoon. En na het bekijken van enkele oudere screens moet ik tot de conclusie komen dat het optie 2 is. (Sjeez, FFXII in high res ziet er even goed uit). Enfin, grfx ain't everything. En al zeker niet voor een RPG dus... ik wacht af.
|
||||
|
|||||
|
|
#44 (permalink) | |||||
|
naar wa ik tot nu toe heb gehoord is het spel 1 gigantische grind, nuja als je der alles wil uithalen
lvl5 had de droprates en de curve aangepast omda het echt wel een "I have no life" game geworden was, maar dan heeft de hardcore fanbase zo van hun oren gemaakt dat ze alles terug op default hebben gezet, ff zoeke Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#48 (permalink) | |||||
|
zo heel enthousiast zijn ze precies toch ni op GAF over die online modus hoor... soit
-> NeoGAF - View Single Post - The Official White Knight Chronicles Thread NeoGAF - View Single Post - The Official White Knight Chronicles Thread Citaat:
White Knight Chronicles Hands-On - PlayStation 3 News at GameSpot IGN: White Knight Chronicles Preview Laatst gewijzigd door koji; 30 april 2009 om 17:37 |
|||||
|
||||||
|
|
#50 (permalink) | ||||
|
Nieuwe trailer: IGN Video: White Knight Chronicles PlayStation 3 Trailer - GC 2009: Trailer
Zo weinig discussie hier... |
||||
|
|||||
|
|
#51 (permalink) | ||||
|
Alle Level 5-games op de PS2 horen, naar mijn mening, tot de leukste games van hun generatie. Vooral Dark Chronicle en Rogue Galaxy heb ik kapotgespeeld. Ik heb echter mijn twijfels bij deze. Enerzijds kijk ik er wel naar uit, omdat ik weet dat het spel me ongetwijfeld zal bevallen, maar anderzijds lijkt het online-gedoe me maar niks. Ik denk dat toch dat ik de reviews ga afwachten en het niet onmiddellijk zal aanschaffen bij de release.
|
||||
|
|||||
|
|
#53 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#58 (permalink) | ||||
|
Is deze exclusive?
|
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| level 5, only on ps3, ps3 exclusive rpg |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|