|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#21 | |||||
|
Citaat:
ge moogt es opzoeken Dragon Quest VIII, de game is cartoony en mag er wel kinderachtig uitzien maar het spel is echt een pareltje! ![]() tzelfde als wa ik tegen ElGargamel zei |
|||||
|
||||||
|
|
#24 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Ik vind WRPG's nu zuigen, precies Tomb Raider dak aant spelen ben ![]() Ik bedoel maar "RPG" is een groot woord he ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#27 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#31 (permalink) | ||||
|
Shocker: Famitsu Does Not Love White Knight Chronicles
![]() toen ik die laatste screens zag had ik al iets van hmmmm.... enfin, hopen da het nog goe wordt, fuck dieje moest echt goe zijn voor de PS3 (J)RPG crowd.... |
||||
|
|||||
|
|
#33 (permalink) | |||||
|
Oooh Famitsu,
Mja als Haze 9/8/9/8 (34/40) krijgt van famitsu lig ik er niet direkt wakker van Denk dat het grote probleem is dat het niet van Squenix is anders hadden de scores wel hoger gelegen Nuja ze klagen vooral over de online-mode, en dat intresseert mij toch niet in een JRPG Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#35 (permalink) | |||||
|
Citaat:
die screens dus ![]() ![]() ziet der mij allemaal weer same old same old uit, had toch net iets meer vernieuwing verwacht, sharks with laserbeams op zen minst enfin, hopelijk wordt ie goed (en da menek, zou ni weten naar welke andere PS3 exclusive ik dan moet uitkijken), en idd Famitsu zen scores zijn mee ne korrel zout te nemen mo int algemeen scoren die veel te hoog en niet te laag... |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| level 5, only on ps3, ps3 exclusive rpg |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|