|
|
#181 | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#186 (permalink) | ||||
|
26ste, erg laat dus, daarom da ik usa versie kocht, maar voor online te spelen gaat ook met eu spelers.
battle systeem valt goed mee, lijkt wat op FFXII, ge bent er direkt weg mee. tof is ook dat leonard heel den tijd zit te praten, zijn uitspraken zijn soms hillarish |
||||
|
|||||
|
|
#187 (permalink) | ||||
|
White Knight Chronicles (UK) (PS3), - 1Gameshop.be Online winkel voor al uw games, consoles en accessoires
je moet die link eens zien ze hebben de UK versie al zeggen ze, kheb nog gevraagt via email als het zeker de UK versie dat ze hebben, en ze zeggen van wel. kga het mss daar bestellen |
||||
|
|||||
|
|
#192 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#198 (permalink) | ||||
|
Net even een paar uurtjes kunnen spelen.
Ik vind hem best wel leuk maar er zijn wel enkele kleine minpuntjes. Om AC voor die white knight te sparen zit ik maar telkens 1 attack te doen, maar mss is dat niet zo slim ? Ben wel nog maar lvl6 (freeze rond lvl 8-10 zonder gesaved te hebben )Ik heb al even op geonet kunnen gaan kijken, ziet er wel leuk uit. (add me = Insomnia op geonet) Het is dus wel al 2x bevroren, ik weet niet of het aan het spel of aan de ps3 ligt want de PS3 button op men controller deed niets. Maar 1x drukken op de ps3 en hij sloot zich wel af. |
||||
|
|||||
|
|
#200 (permalink) | |||||
|
Citaat:
edit: u toevoegen lukt ni, hij vind u ID ni, heb je wel de juiste naam gegeven want achter u world ID komt toch nog een achtervoegsel? Laatst gewijzigd door chellesan; 9 februari 2010 om 21:02 |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| level 5, only on ps3, ps3 exclusive rpg |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|