Heb jij al een platinum trophy ?
Misschien meerdere ?
Zopas een nieuwe behaald ?
Laat het weten! Let wel op eventuele spoilers !
Wat zijn trophies ?
Trophies hangen vast aan het uitspelen van levels, halen van bepaalde scores, voltooien van opdrachten, aan bepaalde voorwaarden voldoen, etc. Naargelang de moeilijkheid kun je bronzen, zilveren en gouden trophies verdienen en als je alle trophies in een game hebt, krijg je er nog een platina exemplaar bovenop.
Ze zijn vooral een leuke manier om te zien - en met vrienden te vergelijken - hoeveel je al van een game hebt (uit)gespeeld.
En vaak zorgen trophies ook voor een langere speelduur, omdat ze extra doelstellingen en uitdagingen aan de game toevoegen.
Alle nieuwe games die nu uitgebracht worden voor PS3 en Vita hebben trophies. Ze werden echter pas in de zomer van 2008 geïntroduceerd, bijna 2 jaar na de launch van de PS3. En pas vanaf januari 2009 werden ze verplicht voor alle games. Niet alle oude(re) titels hebben dus trophies, al kregen vele een zogenaamde trophy patch (die automatisch binnengehaald wordt tijdens het opstarten van de game, mits je console met het internet verbonden is).
Wat betekent je level ?
Hoe hoger je level, hoe meer trophies je hebt. Meer is het niet.
Hoe hoger je level, hoe meer trophies je nodig hebt voor het volgende level.
Heb per toeval een aantal Trophy's gehaald in Stardust HD, eentje heb ik net gemist (ik werd geraakt toen ik al 4 shields had opgepikt) en eentje kan ik niet halen omdat ik de coöp update niet heb.
Voorwa moesten wij nu eigenlijk uitkijken naar deze update? Trophies.. don't give a fuck, ik koop mij wel een x-box als ik da wil. Ingame muziek is er alleen bij games die het ondersteunen, mor we hebben nu wel een klok op onze PS3.
Denk niet dat ik vlug trophies zal hebbe Was uncharted er ook ni bij? Niet dat ik het zou herspelen voor trophies, heb het 1x uitgespeeld en dan nooit meer aangeraakt
ff terug naar boven schoppen, komaan mensen welk lvl zijn jullie ondertussen
persoonlijk ben ik lvl 4 en ik denk 41% ofzo
ben nu bezig met uncharted alle treasures te zoeken en alle moeilijkheidsgraden (alhoewel ik nu easy doe, is eerste run )
laatste trophy: Dare Devil (zilver)
You completed all the unique stunt jumps. (GTAIV)
Omaj uwen E-Piemel !
ik heb er geen gedacht van hoeveel ik er heb, soms verdien ik er ineens een paar maar ik ga nooit echt spelen voor ze te verdienen aangezien ge daar geen hol mee zijt
moesten ze nu extra unlocks geven of items in Home binnenkort zouden volgens mij veel meer mensen er intensief mee bezig zijn...