Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    vi0
    vi0 is offline
    Member
    iTrader
    0

playstation 3 bestanden overbrengen van pc naar ps3

heb al alle proggies geprobeerd , waaronder red kawa , ps media tunnel , windows media player , probleem is men netwerk ziet men playstation 3 gewoon niet. normaal als je alles configureert moet je tenminste kunnen inloggen via uw webbrowser in ps3 naar 1 van de volgende programma's . kan iemand me helpen AUB .

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Zeg uw opstelling van uw netwerk eens . Want ik liet WMP toe om bestanden te delen met apparaten en toen ik mijn PS3 opstarte vroeg WMP of ik bestanden wou delen met een 'onbekend apparaat (de PS3 dus) en toen zag ik gewoon onder Muziek, Video, ... gewoon de gedeelde onderwerpen van WMP staan. Ik heb zo'n klein vermoeden over iets en ik moet gewoon weten hoe je netwerk er ongeveer uit ziet. Van modem naar router of van modem naar switch. Wees zo gedetailleerd mogelijk waar je PC en je PS3 op aanhangen natuurlijk.

Wat ook wel nog een oorzaak kan zijn is dat uw router (als je er één hebt) het gewoon niet toelaat om bestanden te delen onder apparaten in het netwerk. Kijk eens na in je instellingen van je router.
    Laatst gewijzigd door Karre; 15 mei 2008 om 21:38
    For science.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten