|
|
#503 (permalink) | ||||
|
|
eindelijk meltdown uitgespeeld en heb dus die silver skin
![]() met hoeveel zijn we nu al met een silver skin voor die trophy? net eens de andere trophies aan t overlopen, damm the are hard ![]() (ik heb mijn laatste races met icarus en stuurhulp aan gedaan, tip voor moeilijkere bochten is gelijk eerst met airbrake een beetje insturen en n fractie laten met de stick om bocht te nemen. Ook bij t uitkomen airbrakes in t midden van de bocht lossen en de rest van de bocht met de stick voor uit te komen) |
||||
|
|||||
|
|
#504 (permalink) | ||||
|
Lo manne !
Nen noobvraag hier. Ik en een paar maten doen graag de time trials , probleem is als we een nieuw record hebben kunnen we onze eigen naam niet zetten. We willen hier graag een beetje competitie over wie de beste tijden heeft met onze naam eronder ![]() Iemand die weet hoe het moet ? Beestig spel btw ![]() Thx in advance ! |
||||
|
|||||
|
|
#506 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
Laatste tijd zijn hier geen tornooitjes meer gehouden. Te weinig volk. |
||||||
|
|||||||
|
|
#507 (permalink) | |||||
|
Psst, maak een Oostenrijkse account en je krijgt WipEout HD gratis.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Goldrusher; 17 maart 2009 om 14:04 |
|||||
|
||||||
|
|
#520 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Wel jammer dat ze enkel tracks uit Pure en Pulse hermaken. Een paar klassiekers uit 1 -2097 - 3 - Fusion had ook wel tof geweest. Maar misschien gaan ze ervan uit dat je dan even goed de PS games kan spelen op je PS3? Niettemin, hoe meer WipeEout HD hoe beter! Laatst gewijzigd door lowscore; 3 april 2009 om 20:43 |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/557854-wipeout-hd.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| 9lives - PS3 Reviews | This thread | Refback | 1 juni 2009 19:27 | |
| [PS3] Wipeout - Pagina 14 - Xboxworld.nl Forums | Post #0 | Refback | 9 april 2009 12:34 | |
| 9lives - PS3 | This thread | Refback | 12 oktober 2008 19:28 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|