Hier van de ene dag op de andere leest mijn PS3 geen discs meer. Kreeg toen ik PS3 opstart een herstel menu, het sleutelwoord was iets met 're....' in het nederlands. Sinds toen leest hij geen disc meer, systeemupdate al gedaan.
Wel al een orginele CD geplaatst en deze leest hij WEL.
Wil de lens nu schoonmaken, maar het verhaal stopt al bij mijn eerste schroef, aan de zijkant/vanboven. Garantie is sowieso verlopen, heb nog een oude CECHH PS3, de "dikke" dus.
Is er een speciale schroevendraaier nodig voor dat schroefje, en voor de andere die nog komen?
En gaat schoonmaken wel iets helpen, of kan ik beter een volledig nieuwe lens (de KES-410 als ik het goed heb opgezocht) kopen?
Laatst gewijzigd door ldj; 26 juli 2012 om 02:27
Schroevendraaier zal ik dan wel vinden, wat van het probleem zelf? Lens kapot of schoonmaken?
Als ik game of een film kijk klinkt het geluid van de stemmen soms vals.
Eerst dacht ik dat het gewoon aan de kwaliteit van de film lag maar als ik the darkness 2 speel had ik het probleem ook soms tijdens cutscenes
Kan iemand me helpen?
http://www.benl.ebay.be/itm/28091351...84.m1497.l2649
Deze nieuwe lens gekocht, voor maar 18 euro.In de week als hij aankomt de lens in de ps3 plaatsen, is een oud model. Iemand iets waar ik speciaal op moet letten tijdens het plaatsen? Heb tot nu toe alleen de lens gepoetst.
Ongelofelijk. Ik steek mijn nieuwe lens in, en het probleem is nog steeds niet opgelost. Leest nog altijd wel CDs maar geen BluRay. Dan maar naar het herstel menu. Alle nummertjes afgaan zeker? Databestand reconstrueren als eerste, de rest zien we wel.
// Edit: Databestand reconstrueren heeft geholpen, ps3 leest terug BluRay. Lens jammer genoeg voor niets gekocht.
Laatst gewijzigd door ldj; 1 augustus 2012 om 14:52
Ik heb mijn PS3 sinds een maand, 160gig model. Paar dagen geleden heeft hij tijdens Wipeout HD gewoon vastgelopen, scherm vastgevroren en geen geluid meer. PS3 aan & uit gezet en sindsdien ook geen freezes meer. (die keer was ook de enige keer dusver) Moet ik mij nu al zorgen maken of?
Dat heb ik zoveel met fifa dus ik zou u nog geen zorgen maken![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)