|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1021 | ||||
|
|||||
|
|
#1024 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() een compleet ander onderwerp: ik had hier ooit eens gelezen dat dead rising 2 NIET naar de ps3 zou komen, maar ondertussen kom ik meer en meer siites tegen die hem al als pre-order aanbieden... Weet iemand hier iets meer over? |
|||||
|
|
#1025 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() 't zijn wel gekken da ze uit hunne auto springen, voor 't zelfde geld schuif je eronder |
|||||
|
|
#1026 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() en ge moogt remmen of meesturen, als het spiegelglad kan je nix doen, behalve hopen dat je op tijd stopt |
|||||
|
|
#1027 (permalink) | ||||
|
waarom gaan we het niet hebben over racistise webcams en printers!!!!!
dit is de webcam YouTube - HP computers are racist......Hilarious dit is de printer http://www.youtube.com/watch?v=PcHDY3EOqLc&NR=1 |
||||
|
|
#1031 (permalink) | |||||
|
De Standaard Online - Kopieertaks op USB-sticks, MP3-spelers en harde schijven
Citaat:
Ik ga voortaan naar Maastricht voor dergelijke spullen, ..klootzakken |
|||||
|
|
#1032 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#1033 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Niemand een idee over dead rising 2? Ziet er wel een vet spel uit, zou het spijtig vinden als het niet op de ps3 uitkomt... |
|||||
|
|
#1034 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#1036 (permalink) | |||||
|
Citaat:
de heffing daarop is een heel pak meer dan 9€/TB op harde schijven, prijzen zijn ervan verdubbeld maja, belgie het kleinste land, met de grootste debielen aan de macht ![]() |
|||||
|
|
#1037 (permalink) | |||||
|
Citaat:
(In die tijd bestelde ik zo'n aantal om de 5 maanden ongv). Maar die heffing op lege DVD's zijn gewoon schandalig, is rond de 70 euro voor 100 stuks zeker? :|Weet niet meer welke winkel dat was, is al te lang geleden, maar durf er zeker van zijn dat je nog wel winkels vind die onder de tax kunnen uitkomen ![]()
PSN ID: enZiiime Laatst gewijzigd door enZiiime; 1 januari 2010 om 14:59 |
|||||
|
|
#1038 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#1039 (permalink) | ||||
|
Als je ineens een pm krijgt kan het snel gaan
![]() En gade gij overal zo blijve whine? Ge hebt al een grote e-penis zo te zien aan je Berichten & Reps, dus daarvoor doe je het niet denk ik ![]() |
||||
|
|
#1040 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() (En aub, naar die berichten kijk ik echt niet. Toen de berichten teller afgeschaft werd was ik hier even actief.) Laatst gewijzigd door waffel; 30 december 2009 om 15:40 |
|||||
![]() |
| Labels |
| trey 4 life |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/518487-living-voor-alle-off-topic-gezever-2009-editie.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| jos van oss | BoardReader | This thread | Refback | 4 februari 2010 11:55 | |
| 9lives - PS3 Polls | This thread | Refback | 26 juni 2009 10:28 | |
| 9lives - PS3 Gamepublishers - Sony Computer Entertainment Europe - Sony verkocht minder hardware in 2008 | This thread | Refback | 17 mei 2009 03:29 | |
| 9lives - PS3 | This thread | Refback | 3 november 2008 14:14 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|