U bent hier: Home > Forum
9lives | internet

Populair: Diablo III | StarCraft 2 | Tekken 6 | Assassin's Creed 2
9Lives - rss - contact - nieuwsbrief - sitemap

9Lives - next generation gaming Log in of Registreer

Paswoord vergeten?

Ga terug   9lives - Games Forum > Console Center > Sony PlayStation

Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools Zoek in deze discussie Discussie waarderen
Oud 29 december 2009, 16:03   #1021  
Gavin is offline Gavin
Gavin's schermafbeelding
Member
iTrader: 69 (100%)
Weblogartikelen: 50
[16/264] Gavin has a spectacular aura aboutGavin has a spectacular aura aboutGavin has a spectacular aura about
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sensei_X Bekijk bericht
Kan nooit normaal, op elk artikel in Belgie officieel verkocht is verplicht een garantie van 2 jaar.
Wie zegt dat die van België komt ...

Oud 29 december 2009, 17:19   #1022 (permalink)  
the_death is offline the_death
Member
the_death heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
NOOIT remmen op ijs, koppeling in en ruuustig sturen, blijven kijken naar waar je moet gaan
Oud 29 december 2009, 18:04   #1023 (permalink)  
Atrox is offline Atrox
Atrox's schermafbeelding
Member
iTrader: 3 (100%)
[0/15] Atrox just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
Wie zegt dat die van België komt ...
En die 2 jaar is dan ook niet eens verplicht zoals de meesten denken ...
Oud 29 december 2009, 18:10   #1024 (permalink)  
memorexxx is offline memorexxx
memorexxx's schermafbeelding
Member
memorexxx heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atrox Bekijk bericht
En die 2 jaar is dan ook niet eens verplicht zoals de meesten denken ...
Hmmm jawel hoor. Ik heb ooit eens problemen gehad met een monitor die ik had aangekocht en de verkoper zei dat er wsl geen garantie op was, had dan wat onderozek gedaan en volgens de wettekst kan je de verkoop annuleren als de goederen verborgen gebreken vertonen, fabricage fouten vallen daar ook onder. Ik kreeg in ieder geval een nieuw scherm

een compleet ander onderwerp: ik had hier ooit eens gelezen dat dead rising 2 NIET naar de ps3 zou komen, maar ondertussen kom ik meer en meer siites tegen die hem al als pre-order aanbieden... Weet iemand hier iets meer over?
Oud 29 december 2009, 19:13   #1025 (permalink)  
stony_v is offline stony_v Stuur een bericht via MSN naar stony_v
stony_v's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 21 (100%)
[2/14] stony_v just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_death Bekijk bericht
NOOIT remmen op ijs, koppeling in en ruuustig sturen, blijven kijken naar waar je moet gaan
Juist, maar als je die ijsspiegel bekijkt, denk ik dat zelfs da nog ni ga helpen
't zijn wel gekken da ze uit hunne auto springen, voor 't zelfde geld schuif je eronder
Oud 29 december 2009, 19:19   #1026 (permalink)  
Jersy is offline Jersy Stuur een bericht via ICQ naar Jersy
Jersy's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 23 (100%)
[3/13] Jersy just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stony_v Bekijk bericht
Juist, maar als je die ijsspiegel bekijkt, denk ik dat zelfs da nog ni ga helpen
't zijn wel gekken da ze uit hunne auto springen, voor 't zelfde geld schuif je eronder
ik weet nog aan mijn vroegere school was er een verkeersheuvel die als het gevroren had altijd spiegelglad was ... iedere ochtend was het voor onze schoolpoort dik feest dan met al die mensen met hun fiets tegen de grond knalden of met de auto gewoon tegen de muur knalden

en ge moogt remmen of meesturen, als het spiegelglad kan je nix doen, behalve hopen dat je op tijd stopt
Oud 29 december 2009, 21:51   #1027 (permalink)  
|spank| is offline |spank|
|spank|'s schermafbeelding
Member
|spank| heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
waarom gaan we het niet hebben over racistise webcams en printers!!!!!

dit is de webcam
YouTube - HP computers are racist......Hilarious

dit is de printer
http://www.youtube.com/watch?v=PcHDY3EOqLc&NR=1
Oud 29 december 2009, 22:01   #1028 (permalink)  
Goldrusher is offline Goldrusher
Goldrusher's schermafbeelding
Crew Member
iTrader: 12 (100%)
[98/121] Goldrusher is very helpfulGoldrusher is very helpful
Oud 29 december 2009, 22:14   #1029 (permalink)  
sypro9000 is offline sypro9000
sypro9000's schermafbeelding
Member
iTrader: 1 (100%)
[4/15] sypro9000 just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_death Bekijk bericht
Ja en normaal neemt uw ABS dat dan over maar op zo'n ondergrond zal da nie veel helpen rofl.
Oud 29 december 2009, 22:20   #1030 (permalink)  
Goldrusher is offline Goldrusher
Goldrusher's schermafbeelding
Crew Member
iTrader: 12 (100%)
[98/121] Goldrusher is very helpfulGoldrusher is very helpful
'k Denk niet dat zo'n stadsmusje uit begin de jaren 90 ABS heeft.
En 't gaat dan nog bergaf. Voor 't zelfde geld kwamen ze ergens op een druk kruispunt, of onder een trein.
Oud 30 december 2009, 08:54   #1031 (permalink)  
Solid Q is offline Solid Q Stuur een bericht via MSN naar Solid Q
Solid Q's schermafbeelding
Member
iTrader: 17 (100%)
[1/25] Solid Q just joined
De Standaard Online - Kopieertaks op USB-sticks, MP3-spelers en harde schijven

Citaat:
Kopieertaks op USB-sticks, MP3-spelers en harde schijven

Vanaf 1 februari moeten consumenten voor USB-sticks, settopboxen, mp3-spelers en externe harde schijven een extra kopieertaks betalen. Door een daling van de inkomsten op de 'oude' dragers als cd's en cassettes, drong beheersmaatschappij Auvibel aan op een uitbreiding van de kopieertaks naar zowat alle digitale systemen. Dat schrijft De Morgen woensdag.

Wie van plan is om zich een iPod of externe harde schijf aan te schaffen, stelt dat beter niet uit, nu blijkt dat op zowat alle digitale informatiedragers vanaf 1 februari 2010 een nieuwe kopieertaks rust.

Die geldt nu enkel voor onder meer blanco cd's en dvd's, maar wordt uitgebreid naar usb-sticks, externe harde schijven, mp3-spelers, en smartphones.
Voor een iPod met een flashgeheugen van 64 gigabyte wordt binnenkort een kopieertaks van 3 euro aangerekend. Wie denkt aan een harde schijf van meer dan 1 terabyte, moet 9 euro extra ophoesten.

De nieuwe regeling werd goedgekeurd door de ministerraad, op voorstel van minister van Economie Vincent Van Quickenborne (Open VLD).
F*cking dieven. Nu zou ik dus nog eens extra taxs moeten betalen op iets waar ik al BTW heb op betaald om eigen gecreerde data als word.doc's, foto's, .. op te slaan. Diefstal tot en met. 9 euro op een 1 terra Harde schijf, amai dat zijn leuke inkomsten..

Ik ga voortaan naar Maastricht voor dergelijke spullen, ..klootzakken
Oud 30 december 2009, 10:04   #1032 (permalink)  
Atrox is offline Atrox
Atrox's schermafbeelding
Member
[0/15] Atrox just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memorexxx Bekijk bericht
Hmmm jawel hoor. Ik heb ooit eens problemen gehad met een monitor die ik had aangekocht en de verkoper zei dat er wsl geen garantie op was, had dan wat onderozek gedaan en volgens de wettekst kan je de verkoop annuleren als de goederen verborgen gebreken vertonen, fabricage fouten vallen daar ook onder. Ik kreeg in ieder geval een nieuw scherm

een compleet ander onderwerp: ik had hier ooit eens gelezen dat dead rising 2 NIET naar de ps3 zou komen, maar ondertussen kom ik meer en meer siites tegen die hem al als pre-order aanbieden... Weet iemand hier iets meer over?
Ik heb het een beke ongelukkig geformuleerd. Garantie is idd verplicht gedurende die 2 jaar, maar volgens de wet moet gij vanaf het tweede jaar aantonen dat die fabricagefout er al van in het begin in zat. Behoorlijk moeilijk te bewijzen dus. Gelukkig moet dit voor de meeste bedrijven niet en geven ze sowieso garantie (tenzij het duidelijk uw fout is geweest ofc).
Oud 30 december 2009, 10:22   #1033 (permalink)  
memorexxx is offline memorexxx
memorexxx's schermafbeelding
Member
memorexxx heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atrox Bekijk bericht
Ik heb het een beke ongelukkig geformuleerd. Garantie is idd verplicht gedurende die 2 jaar, maar volgens de wet moet gij vanaf het tweede jaar aantonen dat die fabricagefout er al van in het begin in zat. Behoorlijk moeilijk te bewijzen dus. Gelukkig moet dit voor de meeste bedrijven niet en geven ze sowieso garantie (tenzij het duidelijk uw fout is geweest ofc).
Ja idd, de bewijslast ligt dan wel bij de koper, maar als je kan bewijzen dat jij het toestel niet zelf hebt beschadigd of eraan geprutst om het te herstellen is het meestal voldoende...

Niemand een idee over dead rising 2? Ziet er wel een vet spel uit, zou het spijtig vinden als het niet op de ps3 uitkomt...
Oud 30 december 2009, 11:29   #1034 (permalink)  
bertl.v is offline bertl.v
bertl.v's schermafbeelding
Member
[4/15] bertl.v just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solid Q Bekijk bericht
De Standaard Online - Kopieertaks op USB-sticks, MP3-spelers en harde schijven

F*cking dieven. Nu zou ik dus nog eens extra taxs moeten betalen op iets waar ik al BTW heb op betaald om eigen gecreerde data als word.doc's, foto's, .. op te slaan. Diefstal tot en met. 9 euro op een 1 terra Harde schijf, amai dat zijn leuke inkomsten..

Ik ga voortaan naar Maastricht voor dergelijke spullen, ..klootzakken
² Wat voor een zever. Net nu de harde schijven zo goedkoop zijn zullen we 9 euro moeten bij betalen voor 1 terra.
Oud 30 december 2009, 12:56   #1035 (permalink)  
enZiiime is offline enZiiime Stuur een bericht via MSN naar enZiiime
enZiiime's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 57 (100%)
[6/25] enZiiime just joined
Yaaay kopieren is toegelaten!

En wie is er nu zo dom voor zoiets in Belgie aan te kopen terwijl je dat vele goedkoper in NL of DE kunt bestellen
Oud 30 december 2009, 13:14   #1036 (permalink)  
Moloch is offline Moloch Stuur een bericht via MSN naar Moloch
Moloch's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 5 (100%)
[7/24] Moloch just joined
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door enZiiime Bekijk bericht
Yaaay kopieren is toegelaten!

En wie is er nu zo dom voor zoiets in Belgie aan te kopen terwijl je dat vele goedkoper in NL of DE kunt bestellen
voor hardware is da mss zo, maar lege dvd schijven verzenden 99% van de shops in het buitenland nie meer naar belgie, en als ze het doen moogt ge er nog wa tax op betalen aan de douane, of tzijn van die broldvd's met 50% succesrate..

de heffing daarop is een heel pak meer dan 9€/TB op harde schijven, prijzen zijn ervan verdubbeld

maja, belgie het kleinste land, met de grootste debielen aan de macht
Oud 30 december 2009, 13:32   #1037 (permalink)  
Approved 9-lifer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moloch Bekijk bericht
voor hardware is da mss zo, maar lege dvd schijven verzenden 99% van de shops in het buitenland nie meer naar belgie, en als ze het doen moogt ge er nog wa tax op betalen aan de douane, of tzijn van die broldvd's met 50% succesrate..

de heffing daarop is een heel pak meer dan 9€/TB op harde schijven, prijzen zijn ervan verdubbeld

maja, belgie het kleinste land, met de grootste debielen aan de macht
Heb inderdaad redelijk lang moeten zoeken naar deftige webshop voor men DVDtjes en CDtjes te bestellen, maar had er al bij al toch snel eentje gevonden die het er niet bijrekende ^^ Had er toen ineens 1000 dvds & 500 cds besteld (In die tijd bestelde ik zo'n aantal om de 5 maanden ongv). Maar die heffing op lege DVD's zijn gewoon schandalig, is rond de 70 euro voor 100 stuks zeker? :|

Weet niet meer welke winkel dat was, is al te lang geleden, maar durf er zeker van zijn dat je nog wel winkels vind die onder de tax kunnen uitkomen

Laatst gewijzigd door enZiiime; 1 januari 2010 om 14:59
Oud 30 december 2009, 14:00   #1038 (permalink)  
waffel is offline waffel Stuur een bericht via MSN naar waffel
waffel's schermafbeelding
Approved 9-lifer
[4/202] waffel has a spectacular aura aboutwaffel has a spectacular aura aboutwaffel has a spectacular aura about
Citaat:
Heb inderdaad lang moeten zoeken naar deftige webshop voor men DVDtjes en CDtjes te bestellen, maar had er toch snel eentje gevonden die het er niet bijrekende ^^ Had er toen ineens 1000 dvds & 500 cds besteld (Ale in die tijd bestelde ik zo'n aantal om de 5 maanden ongv). Maar die heffing op lege DVD's zijn gewoon schandalig, is rond de 70 euro voor 100 stuks zeker? :|

Weet niet meer welke winkel dat was, is al te lang geleden, maar durf er zeker van zijn dat je nog wel winkels vind die onder de tax kunnen uitkomen
Oud 30 december 2009, 15:17   #1039 (permalink)  
Approved 9-lifer
Als je ineens een pm krijgt kan het snel gaan

En gade gij overal zo blijve whine? Ge hebt al een grote e-penis zo te zien aan je Berichten & Reps, dus daarvoor doe je het niet denk ik
Oud 30 december 2009, 15:33   #1040 (permalink)  
waffel is offline waffel Stuur een bericht via MSN naar waffel
waffel's schermafbeelding
Approved 9-lifer
[4/202] waffel has a spectacular aura aboutwaffel has a spectacular aura aboutwaffel has a spectacular aura about
Citaat:
Als je ineens een pm krijgt kan het snel gaan

En gade gij overal zo blijve whine? Ge hebt al een grote e-penis zo te zien aan je Berichten & Reps, dus daarvoor doe je het niet denk ik
Lol merde, khad moeten kijken wie ik quote. Complete toeval. Ik vond het gewoon het vermelden waard dat er in eenzelfde zin stond dat het lang duurde en toch vlug ging

(En aub, naar die berichten kijk ik echt niet. Toen de berichten teller afgeschaft werd was ik hier even actief.)

Laatst gewijzigd door waffel; 30 december 2009 om 15:40
Discussie gesloten

Labels
trey 4 life

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/518487-living-voor-alle-off-topic-gezever-2009-editie.html
Geplaatst door For Type Datum
jos van oss | BoardReader This thread Refback 4 februari 2010 11:55
9lives - PS3 Polls This thread Refback 26 juni 2009 10:28
9lives - PS3 Gamepublishers - Sony Computer Entertainment Europe - Sony verkocht minder hardware in 2008 This thread Refback 17 mei 2009 03:29
9lives - PS3 This thread Refback 3 november 2008 14:14

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten