|
|
#161 | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#163 (permalink) | ||||
|
Gamer.nl nieuws: Download Killzone 2-thema en doe mee aan de bèta
Raar btw, want je zou het thema moete downloade in een gegeven tijd om een publieke beta te moge spele? |
||||
|
|||||
|
|
#165 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#167 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Of hebk gwn het verkeerde concept voor dat publieke beta's bedoelt zijn voor iedereen? |
|||||
|
||||||
|
|
#168 (permalink) | ||||
|
closed beta tests zijn testen enkel voor betatesters & medewerkers
public beta tests zijn dezelfde testen, enkel worden de testers gekozen uit het publieke volk ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#170 (permalink) | ||||
|
zomg ik verbaas me der elke keer over hoe fucking goed die animaties wel niet zijn ingame
alsook een instabuy gewoon tword zwaar shooteren de komende maanden ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#178 (permalink) | ||||
|
Lezen is een kunst, uzelf verstaanbaar maken ook mijn beste
da ding lijkt in de verste verte nie op Rex + da gaat hier over een totaal ander GENRE / ENGINE / ONTWIKKELAAR ge begrijpt dat uw vergelijking zodoende kant noch wal raakt |
||||
|
|||||
|
|
#179 (permalink) | ||||
|
Wel, ik vind dat dat ding wel hard op Rex lijkt. En ik vind dat het GRAFISCH op vergelijkbaar niveau staat als het stuk tussen Ray vs. Rex in MGS4.
"Mijn beste"... Met dat lichtgeraakt/brutaal gedoe hier altijd van u... Net uw puberteit ontgroeid en toch het betweterke van het forum willen spelen... Vraag in't vervolg dan beleefd wat ik net bedoel als ik mij in eerste instantie niet duidelijk genoeg maak. (Ook al begrijp ik post nr. 174 nog steeds perfect, zelfs na enkele keren te herlezen...) |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|