|
|
#1361 | ||||
|
Als ge nen nieuwen auto koopt, dan zou ge toch ook graag hebben dat die beter rijdt dan uw vorige? (of op z'n minst even goed)
Dat is misschien geen perfecte vergelijking en ik vind zeker ook niet dat elke game instapklaar moet zijn. Maar zo'n stroef richtmechanisme noem ik nu nie bepaald een verbetering, maar eerder gewoon een stap terug... Mss komt het omdat ik redelijk veel COD4 speel, dit spel was eigenlijk ook de eerste console game waarvan ik vond dat de controls en het richten echt goed zaten. Daarmee wrs dat ik niet met KZ2 overweg kan. Ik kan wel begrijpen dat je hier geen last van ondervindt als ge COD4 niet (veel) gespeeld hebt en 'k vind het goed voor u dat gij er geen problemen mee hebt. Maar er zijn veel mensen die dit wel hebben, dus er zal wel iets waar zijn van die lag zeker? ![]() Maar goed, blijkbaar is het probleem "demo-gerelateerd" en gaan ze het nog fixen voor de retail. Dus dan zijn we allemaal tevreden ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1364 (permalink) | ||||
|
Ik blijf erbij dat ik denk dat zoveel mensen problemen hebben met de controls omdat het spel geen auto-aim heeft, i.t.t. bvb de CoD reeks (waar je crosshair bijna op de vijand springt als je inzoomt
) De controls van KZ2 zijn vergelijkbaar met die van R6: Vegas 2, wat ook geen auto-aim heeft, maar ze zijn iets 'zwaarder'. Ik heb een tijd lang R6 gespeeld en had eerlijk gezegd weinig problemen met de controls. |
||||
|
|||||
|
|
#1368 (permalink) | ||||
|
Ooh jawel hoor, en nog geen klein beetje. Soms volgt je crosshair gewoon iemand voor 1 seconde ofzo als je hem getarget had.
Ik dacht ook eerst van niet, maar mijn broer zij van wel "keihard jong" en dan heb ik da eens geprobeerd, gewoon stilstaan en mikken op iemand die voorbij loopt. |
||||
|
|||||
|
|
#1369 (permalink) | ||||
|
Killzone moet je dan ook niet gaan vergelijken met een shooter zoals COD4. Da's (voor console) een fast-passed shooter. aka brainless shooter... gewoon gaan en mollen die handel. Bij killzone is het de bedoeling dat NIET voorgenoemde gameplay heeft
![]() COD heeft idd autoaim. Offline EN online en 't is idd zo da als je mikt u crosshair zelfs meevolgt... Killzone is idd zonder auto-aim en ineens denkt iedereen dat het slechte controls zijn terwijl ze er gewoon ni mee overweg kunnen zonder auto-aim. sorry, kwil op niemand afbreuk doen ofzo. Ma soms ist echt beetje te erg met comments... verwende nesten allemaal ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1372 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Die sensitivity zet je toch gewoon op het hoogste? Zelfs dan is die nog traag ![]() CoD is niet brainless killing... Op een zeker niveau wordt het verschil niet meer in aim en reflex gemaakt. Het is teamwork en concentratie dat heel belangrijk zijn. In een spel zoals killzone 2 gaat het aimen moeilijker maar gaat campen ook een belangrijke factor worden. |
|||||
|
||||||
|
|
#1373 (permalink) | ||||
|
CoD en KZ2 zijn idd niet te vergelijken, de ene is mss een snelle en de andere een trage shooter, maar 'k vind dat dat niet terzake doet.
En ik weet ook niet of het nu aan de auto aim ligt of nie hoor. Bvb in't begin van de demo, de laatste scene op 't strand: in de verte ziet ge helghast mannekes achter een machine gun staan. Ik had toen wel veel last op die crosshair mooi op zijn helm te krijgen... Dit kwam omdat de kleinste correctie die ge kunt doen met uw crosshair is precies meteen te groot leek? |
||||
|
|||||
|
|
#1376 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1379 (permalink) | ||||
|
Ik had er in't begin ook problemen mee met dat aimen maar als ge efkes wat oefent went dat wel. Het geeft gewoon ne realistische feel aan het spel. Ik ben normaal ni zo voor shooters maar deze valt echt wel goe mee uit de demo op te maken. Veel shooters worden op de duur heel boring maar bij dit spel heb ik het gevoel dat ge u geen seconde gaat vervelen omdat ge er de tijd niet voor gaat krijgen.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|