|
||||||
| Sony PlayStation - PSone, PS2, PS3, PSP, minis |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#4883 (permalink) | ||||
|
Guerrilla Games viert dit weekend het vijfjarig bestaan van de Killzone franchise en laat de fans meegenieten: Double XP weekend, DLC giveaway, etc...
Voor meer info, check: 9lives - Games - Killzone 2 - Vanaf vrijdag speciaal Killzone weekend |
||||
|
|||||
|
|
#4885 (permalink) | ||||
|
Hallo,
Ik overweeg om de Killzone 2 mappack bundel binnenkort te kopen. Ik vroeg me echter af of hier een grote activiteit is? Op het Killzone 2 websiteforum zegt iemand dat er zo goed als niemand op deze maps zit. Is dit zo? Ondanks de grote community ? Zijn er hier velen die de bundel hebben gekocht? Hoe zijn de maps? Als ik me niet vergis zijn deze ook interactief (bewegende treinen en een soort "atoomwapen- aanval" op een zekere map? |
||||
|
|||||
|
|
#4886 (permalink) | ||||
|
Jup, er is idd een map met een atoomwapen-aanval, deze vind je in het Flash & Thunder pack (DLC). Meer info kan je hier vinden: 9lives - Games - Killzone 2
Bewegende treinen zeggen me niet meteen iets... Ik heb Killzone 2 al even nietmeer gespeeld, dus heb geen idee of er nog voldoende volk online is. |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|