|
|
#441 | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#447 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik moet er echt zeker van zijn dat het werkt met Killzone2. Het staat 39eur op VGP, maar zou wel graag tegen mijn friends willen spelen. Iemand die R2 uit USA heeft gekocht en mij kan bevestigen dat hij tegen zijn friends met EU versie kan spelen? |
|||||
|
||||||
|
|
#448 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#450 (permalink) | ||||
|
Killzone 2 Mooiste trailer ooit
Gametrailers.com - Killzone 2 - CES 09: Ballet of Death (Cam) prepare to be blown away :d |
||||
|
|||||
|
|
#451 (permalink) | ||||
|
Slo Mo
Gametrailers.com - Killzone 2 - CES 09: Ballet of Death (Cam) Intro Snippet Gametrailers.com - Killzone 2 - CES 09: Cinematic Intro (Cam) Finer Details Gametrailers.com - Killzone 2 - CES 09: Details Trailer (Cam) *edit: spoiler alert! Laatst gewijzigd door wotter; 9 januari 2009 om 11:40 |
||||
|
|||||
|
|
#453 (permalink) | ||||
|
[Preview] Killzone 2 | Gamekings - Elke dag nieuwe video's
Je mag wel een beetje chauvinistisch zijn, maar dit .. ![]() Edit: Excuseer, zie net dat het al gepost geweest is |
||||
|
|||||
|
|
#459 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#460 (permalink) | |||||
|
Citaat:
?Bij Shop.to kreeg ik de melding dat de pre-order prijs nog kon veranderen, hopelijk is dat niet het geval (maar dan kan ik nog steeds bij VGP gaan of passen ze daar ook de prijs aan ?) Het is trouwens mijn eerste keer bij shop.to, iemand ervaring met de service ? |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|