|
|
#422 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Alleen is de speler nogal een noob en lijkt de game op very easy te staan ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#425 (permalink) | ||||
|
Ja ja voor de mensen die niet aan toe zijn gekomen met de beta kunnen nu hun hartje doen kloppen want er is bekend gemaakt dat we alle een demo binnenkort mogen verwachten van het praaltje genaamd Killzone 2
..En om gelijk met de deur in huis te vallen zal er oon DLC aanwezig zijn dit zal wel onder een betaling zijn maar ach dat is ten alle tijde nog geheel de keuze aan de gamer zelf geen verplichtingen vereist.. Questions: - Wat vinden jullie van Killzone 2? - Al mensen die de beta hebben gespeeld? - Zal multiplayer zijn werk goed doen bij KZ2? - Nu al een winterslaap aan het houden tot de demo er is? Ik zelf heb helaas niet de beta kunnen bemachtigen en met dit goede nieuws dat er een Demo klaar staat voor alle ps3ers is bij mij als een bom ingeslagen en sta ik te trappelen (oke beetje overdreven :P) naja ik kijk er wel naar uit en een demo doet altijd wonderen zo krijg ik altijd een goede indruk van een spel ... dus kom maar op!! |
||||
|
|||||
|
|
#428 (permalink) | |||||
|
de game gaat er bijna een maand eerder dan de demo zijn...
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door FEW; 8 januari 2009 om 01:21 |
|||||
|
||||||
|
|
#430 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En Killzone op de PS2 vergeten? ![]() Dat spel heb ik echt heeel veel te veel gespeeld (online met ps2 was zalig ), vergeten zal ik het nooit .Can't wait for Killzone 2!! |
|||||
|
||||||
|
|
#431 (permalink) | ||||
|
27 feb voor europa dus
Klik: Re: Killzone 2 available on 6 Febuary in Europe? - Killzone 2 (PS3) - PlayStation.com Forums Laatst gewijzigd door Den_John; 8 januari 2009 om 08:06 |
||||
|
|||||
|
|
#432 (permalink) | ||||
|
Ik schrijf geen reviews é guys.
Heb gewoon het geluk de game nu al even te kunnen testen en wou gewoon meegeven (vanuit het standpunt van mezelf als gamer) dat het echt wel de moeite is en de verwachtingen voor mij persoonlijk meer dan inlost. En wat ik bedoel met die verwijzing naar PS2 Killzone; blijkbaar zijn er heel wat mensen die KZ2 nu al afbreken op basis van Killzone op PS2. Vandaar mijn uitspraak : laat je niet 'afschrikken' door eventuele ontgoochelingen rond de eerste in de reeks. De tweede (FPS dan - Liberation op PSP vond ik ook héél nice) maakt het meer dan goed ! |
||||
|
|||||
|
|
#434 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Bij mij is het net andersom zoals jij zegt: toen KZ op ps2 uitkwam vond 'k die suuuper! Ondertussen, zoveel jaren verder vraag ik me af of het me nogsteeds lang zal kunnen amuseren :-) Time will tell! |
|||||
|
||||||
|
|
#435 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() ook zo op de eerste indruk vond ik zo die dialoog uhm die klonken redelijk kalm ookal werden ze beschoten terwijl ze nog moesten landen ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|