|
|
#381 | ||||
|
² .... deze had ik nog niet gezien, ongelooflijk knappe ragdoll effects, de framerate vond ik toch maar soso, Had dus eerst niet gezien dat het een gif afbeelding was.Laatst gewijzigd door Samus007; 7 januari 2009 om 21:17 |
||||
|
|||||
|
|
#388 (permalink) | ||||
|
mijn post was dus ironisch bedoeld en ging over die GIF... niet over het spel zelf!
spel zelf ziet er trouwens veel beter uit dan ik had verwacht. ik was redelijk teleurgesteld in de tijd door killzone 1, 'k vond dat veel te traag en "statisch". Deze ziet er veel veelbelovender uit. ![]() Weet er iemand of de gameplay zoals de COD reeks gaat zijn? Daarmee bedoel ik: Bijna altijd richten met L1 alvorens je schiet? Of is normaal richten ook nauwkeurig? Grtz |
||||
|
|||||
|
|
#389 (permalink) | |||||
|
Citaat:
maar inzoomen is met truesight |
|||||
|
||||||
|
|
#393 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En als je loopt zo'n dronken Niko Bellic effect. Headshots zijn zeer moeilijk. |
|||||
|
||||||
|
|
#394 (permalink) | ||||
|
Insider: Masterbit Theater: Killzone 2
SP Preview van IGN. Preview is wel enkel voor Insider leden. ![]() Edit: Op het einde van die preview van Gamekings zeggen ze dat de releasedate 05/02 is. ![]() Laatst gewijzigd door straatloper; 7 januari 2009 om 13:40 |
||||
|
|||||
|
|
#397 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Als het ultrarealistisch is, is er dan een verschil tussen het schieten als je aimd down sight en van de heup? Hopelijk is het niet zo als in R2 waar het er ook inzit maar geen zak uitmaakt. Iets wat ik heel graag zou weten.. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|