|
|
#341 | |||||
|
Citaat:
Wat dan ook nog beter is, zijn de rookeffecten bij een explosie en bij het afvuren van een bazooka. |
|||||
|
||||||
|
|
#345 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#346 (permalink) | |||||
|
Singleplayer duur:
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#349 (permalink) | ||||
|
Liever een korte gameplay met veel variatie en bloedmooie graphics, dan een saaie lange game met weinig variatie en klote graphics.
Als voor een game 10 uur staat doe ik er minimaal 24 uur over. Ik kijk om mij heen en geniet van de omgevingen. Devs hebben veel moeite gedaan om een vette game te maken, en veel werk gemaakt van details die je alleen maar ziet als je niet als een gek door een game rent, en ook KZ2 is de moeite waard om rustig door te spelen en genieten. Dat verdient een game als KZ2. Laatst gewijzigd door Alb@TroN; 4 januari 2009 om 15:49 |
||||
|
|||||
|
|
#351 (permalink) | ||||
|
wel de tijden die er gezegd worden door reviewers verdubbel (minstens) ik meestal.
Ik doe alles moeilijk (perse een ravager willen killen met een headshot in R2 bijvoorbeeld), nooit gemakkelijk en ik kijk ook rond in games wat er nog eens wat tijd bijtelt... |
||||
|
|||||
|
|
#354 (permalink) | |||||
|
Citaat:
en als ge dan nog online gaat met die classes enzo + da ge die trophies wilt halen enzo dan gade toch lang bezigzitte |
|||||
|
||||||
|
|
#356 (permalink) | ||||
|
eerlijk gezegd ik speel in een shooter ook op 't gemakske en loop er niet overal als een zot door , kan er ook van genieten om rond te kijken ... er ontgaat je veel detail als je er als een gek doorraast. Als er 9u gameplay staat, doe iker gemiddeld iets van 16-17u over
|
||||
|
|||||
|
|
#357 (permalink) | ||||
|
Hij zegt toch ook dat ie maar 46% gedaan had nadat ie singleplayer had uitgespeeld?
Normaal ben 'k niet zo'n trophyhunter maar deze zoi 'k mss wel eens een paar keer durven herspelen! |
||||
|
|||||
|
|
#359 (permalink) | ||||
|
blijkbaar was er onlangs een conflict op metacritics over Killzone 2 waarbij fanboy's het spel zeer laag raten (zonder het spel gespeeld te hebben e.d.)
Killzone 2 (ps3: 2009): Reviews de officiële rating van de critics is nog in afwachting hier is ook nog een vroege hands-on preview van K2 Killzone 2 preview: Nu op GamersNET.nl |
||||
|
|||||
|
|
#360 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Redelijk zielig. ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|