|
|
#323 (permalink) | ||||
|
europa heeft vroegere release dacht ik, 16 feb (had ook ergens 6 feb zien staan, maar ik weet niet wat daar waar van is)
Hoe dan ook wil ik dat indereen zwijgt over deze game zodat we eindelijk eens een topgame krijgen die niet wordt overhyped... |
||||
|
|||||
|
|
#324 (permalink) | ||||
|
't is niet dat die game door nu te zwijgen beter of slechter wordt hoor
![]() terug over de release date: killzone 2 european release - Google zoeken ik had 6/2 dus toch niet uit mijn duim gezogen, er zijn blijkbaar wel geruchten. (maar nu ben ik nog altijd vrij zeker dat het ergens bevestigd was ^^) |
||||
|
|||||
|
|
#325 (permalink) | ||||
|
Killzone 2 1UP Game Night Video Gameplay Clip from GameVideos
Kwam ik onlangs tegen. Ik denk niet dat het hier al gepost is. |
||||
|
|||||
|
|
#326 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#328 (permalink) | |||||
|
Citaat:
--> All Killzone 2 Trophies|TheSixthAxis --> N4G.com : Killzone 2 Trophies List --> ... |
|||||
|
||||||
|
|
#331 (permalink) | ||||
|
Alle reviewers die het spel hebben gespeeld zijn er bijna lyrisch over, de kwaliteit (target renders) van de E3 2005 trailer ingame word niet geevenaard maar gewoon overtroffen volgens hen en we weten hoe mooi die destijds was ... en hoe onmogelijk het ging zijn om het nog maar te evenaren,
Ik heb al heel lange tijd een extreem goed voorgevoel bij K2, het ziet er naar uit dat het zn hype deze keer wel kan waarmaken, na MGSIV eindelijk nog eens een game dat gaat ownen in zn genre. |
||||
|
|||||
|
|
#334 (permalink) | ||||
|
Gametrailers.com - Killzone 2 - Kikizo Direct Feed E3
ge kunt zeggen wat ge wilt, maar dit ziet er toch beter uit hoor ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#336 (permalink) | ||||
|
Op gamespot of eurogamer geloof ik staat een link van de vergelijking tussen beide, ik ga het eens opzoeken en het is split-screeen, je ziet mooi de E5 trailer en daarnaast de actual gameplay, het is niet ongelooflijkheid maar de deatails zijn toch scherper in de gameplay video, je kan denken fake, vervalsing of dergelijke maar de reviewer sites-mags die de hands on hebben gehad zeggen net hetzelfde en die hebben het in de lijve gezien.
|
||||
|
|||||
|
|
#337 (permalink) | ||||
|
ik heb het denk ik:
IGN Video: Killzone 2 PlayStation 3 Video - Sony E3 Comparison Reel http://spongychicken.com/wp-content/...lzone2com2.jpg http://spongychicken.com/wp-content/...llzone2com.jpg ik heb de indruk dat de textures van de E3 toch scherper waren. nu is het licht wel mooier en het geheel wat minder grijs geworden. de stijl is ietswat veranderd, ik vind de E3 trailer nog steeds mooier, maar de game komt toch zeer dicht in de buurt qua grafische kwaliteit. |
||||
|
|||||
|
|
#338 (permalink) | ||||
|
Gametrailers.com - Killzone 2 - Target Render vs. Real-time Comparison HD dus
Maar deze Gametrailers.com - Killzone 2 - Helghan Trailer HD blijft het beste. |
||||
|
|||||
|
|
#339 (permalink) | ||||
|
Gametrailers.com - Killzone 2 - Target Render vs. Real-time Comparison HD
yup, had ze ook net gevonden, ik vind vooral de facials beter gedetaileerd in de 2007 versie dan de 2005 versie. |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|