|
|
#287 (permalink) | |||||
|
Citaat:
voor iedereen die hier al compleet overweldigd is om te zeggen dat het de "target" trailer overtreft van 07 die gameplaystukken, scripted interactie ed, daar hebben we nog niet van gezien hoor, die intro zonder iets van gameplay copieren is natuurlijk piece of cake, maar de zogenaamde gameplaytarget is wel iets anders eh heb nu bijna alle footage die verkrijgbaar is gezien en tlijkt me gewoon ne run o the mil shooter te worden met enorme crappy ai, droge voorspelbare setpieces en een online mode waar echt niet goed is over nagedacht lets hope i'm wrong Laatst gewijzigd door Koonut; 9 december 2008 om 15:47 |
|||||
|
||||||
|
|
#288 (permalink) | ||||
|
En halo 3 is geen all round standard shooter? Of left 4 dead , of .. of ..
Meeste shooters zijn standaard shooters gewoon in een andere setting, wat is daar nu vreemd aan. Wat ik gezien heb, heeft mij aangestaan, gameplay preview van Gunk. Grafisch is het mooi, dunno about de AI, maar dat zou mijn minste zorg zijn, het moet een goed verhaal hebben, het moet er wat deftig uitzien ( dus weinig AA, Tearing, Shade errors ... ) en het moet een goede online hebben. Heb jij énige van die al gezien dan in person ipv in trailer?? If so, sweet, dan mag je ons er alles over vertellen. If not? Tjah, wacht gewoon af ipv al te gaan zeggen dat het niet veel nieuws gaat brengen.
|
|||||
|
|
#289 (permalink) | ||||||||
|
Citaat:
om toch maar over die 2 games effe uit te wijken, inderdaad, Halo is vrij basic maar deel 3 heeft wel 4 player campaign co op met heel deftig leveldesign en een enorm uitgebreide en gebalanceerde online modus grafisch is Halo op zijn minst even ongeinspireerd als K2 maar de game heeft karakter en goede ai, wat de gameplay enorm ten goede komt Left 4 Dead is ook erg "basic" qua shootermechanics, nog meer dan Halo maar de game weet zich te onderscheiden door 4 player co op te brengen in een unieke setting, geen enkel developer hiervoor heeft het ooit geprobeerd om een Zombie Apocalypse online te brengen, laat staan in een 4 player co op experience fantastisch leveldesign, dynamische soundtrack. humor, ronduit geschifte AI en de meest filmische "versus ervaring sinds.. err.. err.. ik vind er zelfs geen waardige vergelijking voor deze game heeft gewoon alles Citaat:
en LOL, Gunk, daar kan je op rekenen grafisch is het ongeinspireerd, ai lijkt me pre historisch, iets wat me dus wel zorgen baart aangezien de gameplay voor de ganse campaign daar uiteindelijk van af hangt voor de rest ziet het er gewoon uit als COD in the very very distant future ik kan de onzichtbare muren der ai spawning al rieken.. Citaat:
inderdaad, grafisch pakt de game met een paar leuke effectjes uit maar wat we totnutoe hebben gezien is kleine speelvelden en veel nauwe gangetjes niet moeilijk om daar alles vloeiend te houden Citaat:
alsof er enig verschil is met iemand het ZIEN spelen tov diezelfde footage van sites te bekijken, sheezus.. soit nogmaals, met die target trailer werd er een statement gezet ENORM DYNAMISCHE EN VOORAL FILMISCHE SHOOTER IN ONTWIKKELING GE GAAT DYNAMISCHE SCRIPTED EVENT OP U MUIL KRIJGEN ALSOF HET ECHT GEBEURT ZONDER 1 VAN DE GOEDKOPE TRICKS DIE AL JAAR EN DAG WORDEN GEBRUIKT, DEZE GAME GAAT GRENZEN VERLEGGEN EN MEER and lets face it, daar zijn ze van geen kanten naartoe aant gaan en geloof me, ik had het liever anders gezien |
||||||||
|
|||||||||
|
|
#292 (permalink) | ||||
|
@Menelec
Alle reviewers die de hands on hebben "doorstaan" zijn overtuigd en sommige zelfs echt zwaar onder de indruk, is allemaal niet voor niks, mooiste dat ze op console al gezien hebben, en met MGSIV en gears2 die voor zowel beide systemen grafisch al indruk nalieten ... laten we maar veronderstellen dat K2 steengoed gaat worden, als het niet je genre is vind je het spel gewoonniet goed no matter what, ik heb dat met GTAIV bv. Februari zien we hetzelf maar afgaand op alle voortekenen zal deze game zn hype waarmaken. Je bent veel te pessimistisch ingesteld voor de hoeveelheid info we krijgen, op de gameplay footage kan je geen leveldesign afleiden noch een goed verhaal en grafisch ziet het er echt indrukwekkend uit voor console, iemand die dit zou ontkennen ziet letterlijk groen (achter zn oren) |
||||
|
|||||
|
|
#294 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#295 (permalink) | ||||
|
PS3Life • PlayStation 3 Nieuws - Killzone 2 komt al begin februari uit in Europa?
Perfecte timing, vlak na de examens (als het klopt) |
||||
|
|||||
|
|
#296 (permalink) | ||||
|
Heb net de hands on gelezen in de nieuwe OPM, die mannen zijn er dus(ook)vrij onder de indruk, volgens hen is het spel grafisch "minstens" even goed als de E3 2005 trailer die destijds gelanceerd werd, alsook nog wat de gebruikelijke PR talk van "vergeleken met Killzone2 is gears of war2 een spel van enkele jaren terug, Killzone2 is zelfs niet mogelijk op de technisch inferieure 360 en we gebruiken idd 60% van de PS3 atm ... " wat ik dan wel indrukwekkend vind is ondanks de grafische pracht de framerate solid blijft, het spel gaat naar de huidige geruchten zn hype op zn minst waarmaken en prob voorbijgaan, mijn gebeden zijn blijkbaar aanhoord.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|